تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

“هدیه اینترنتی دولت به شما: بهره‌مندی رایگان از اینترنت برای تمامی شهروندان” جزئیات: دولت به منظور افزایش دسترسی رایگان به اینترنت برای تمامی افراد، این بسته را ارایه کرده است. این بسته شامل اینترنت پرسرعت برای مصرف در تمام نقاط کشور می‌باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این اعلان خود اعلام کرد که به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، یک بسته اینترنت رایگان با حجم ۵ گیگ به مردم اهدا خواهد شد. این بسته، معادل ۱۲ گیگ ترافیک داخلی است و از آن می‌توان در درگاه ملی خدمات دولت هوشمند استفاده کرد.

این تصمیم به منظور ارتقاء سطح دسترسی مردم به فناوری و ایجاد فرصتی برای استفاده برای همه افراد به شمار می‌رود. این اقدام همچنین نشان از دولت برای حمایت از مردم و ارتقاء ارتباطات دیجیتالی است.

مردم می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند، از این بسته اینترنت رایگان بهره‌مند شوند و به راحتی از خدمات آنلاین دولت و دیگر فرصت‌های اینترنتی بهره‌مند شوند. این اقدام نشان از توجه دولت به نیازهای ارتباطاتی مردم و تلاش برای ایجاد یک جامعه دیجیتال شده است.

همشهری آنلاین نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تخصیص یک بسته اینترنت رایگان برای مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد.«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، بسته اینترنت رایگان برای مردم در نظر گرفته‌ایم که حجم آن ۵ گیگ معادل ۱۲ گیگ ترافیک داخل است.وی افزود: مردم با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند، می‌توانند این بسته را دریافت کنند.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!