تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

دور دوران دوباره: فرود کی‌پاپ کره‌ای به تلویزیون

خواننده کره‌ای، داوود کیم، با حضور در برنامه محفل برای ماه رمضان در تهران، به طرفدارانش اعلام کرد که با حامد شاکرنژاد همراه خواهد بود. این خواننده مشهور که از جای به داوود کیم تغییر نام داده، متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره‌ی این همکاری ارائه نکرده است. با این حال، حامد شاکرنژاد نیز از طریق شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده و هیجان زیادی برای حضور در این برنامه نشان داده است.

باید ذکر کرد که داوود کیم تازه وارد جامعه مسلمانان است و تصمیم به اسلام گرفته است. او این تصمیم را پس از حضور در یک مرکز اسلامی در کره‌جنوبی گرفته و فیلم این لحظه تاریخی بیش از ۲.۵ میلیون بار در وبسایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف بازدید شده است.

برنامه محفل، یک همکاری بین مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و شبکه سوم سیما است و امسال در ماه مبارک رمضان از شبکه‌ی سه پخش خواهد شد. این برنامه قرآنی به دلایل مختلف جذابیت زیادی دارد و حضور داوود کیم در آن، انتظار بسیاری از طرفدارانش را برانگیخته است.

خبرآنلاین نوشت: در متن استوری داوود کیم خواننده مشهور کی‌ پاپ آمده است: «من با او (حامد شاکرنژاد) در برنامه محفل برای ماه رمضان حضور خواهم داشت بی صبرانه منتظرش هستم گوش به زنگ باشید». «کیم جای» خواننده پر طرفدار کره‌ای که چند سالی است، مسلمان شده است و نام خود را به «داوود کیم» تغییر داده به تهران آمده و در ضبط برنامه قرآنی «محفل» حضور پیدا کرده است.«داوود کیم»، جوان تازه مسلمان کره‌ای که با دعوت برنامه تلویزیونی محفل به تهران آمده است با انتشار عکسی از خود و حامد شاکرنژاد از حضورش در این برنامه خبر داد.در متن استوری داوود کیم آمده است: «من با او (حامد شاکرنژاد) در برنامه محفل برای ماه رمضان حضور خواهم داشت بی صبرانه منتظرش هستم گوش به زنگ باشید»«کیم جای» خواننده پر طرفدار کره‌ای که چند سالی است، مسلمان شده است و نام خود را به «داوود کیم» تغییر داده به تهران آمده و در برنامه قرآنی «محفل» حضور پیدا کرده است. خواننده مشهور کی‌پاپ در یک مرکز اسلامی در پایتخت کره‌جنوبی مسلمان شد و فیلم آن بیش از ۲.۵ میلیون بازدید داشت.برنامه‌ی تلویزیونی محفل محصول مشترک مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و شبکه‌ی سوم سیما است که ماه مبارک رمضان امسال از شبکه‌ی سه و قرآن روی آنتن رسانه‌ی ملی خواهد رفت.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!