تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

سفر جذاب عمو پورنگ و امیرمحمد به کنار سفیر ژاپن با لباس های شگفت‌انگیز

در این خبر آنلاین اشاره شده است که داریوش فرضیایی در کنار سفیر، لباس ژاپنی پوشیده بوده است و عکسی از او در کنار سفیر ژاپن و دو فرد دیگر، پربازدید شده است. در پستی که او منتشر کرده است، از سفیر کشور ژاپن به نام تسوکادا تاماکی بابت دعوت افطار در رمضان و همچنین از پرسنل سفارت ژاپن تشکر کرده و قدردانی خود را از آنها بیان کرده است.

فرضیایی در این پست افزوده است که یکی از ویژگی‌های مشترک ژاپنی‌ها با ما، خونگرمی و میهمان نوازیشان است و که این خصوصیت را شب افطار با آنها تجربه کرده است. او توضیح می‌دهد که ژاپنی‌ها بسیار خوش اخلاق و صمیمی هستند و در عین حال ساده و بی ریا.

به نظر می‌رسد که داریوش فرضیایی از ملاقات با سفیر ژاپن و تجربه خوشایندی که با مردم ژاپن داشته است، لذت برده و از این تجربه مثبت خود لذت برده است.

خبرآنلاین نوشت: داریوش فرضیایی در کنار آقای سفیر، لباس ژاپنی پوشید. عکسی از عمو پورنگ و امیرمحمد در کنار سفیر ژاپن پربازدید شده است.داریوش فرضیایی با انتشار پستی نوشت: تشکر صمیمانه از سفیر محترم کشور ژاپن جناب آقای تسوکادا تاماکی بابت دعوت ضیافت افطار در دومین روز ماه مبارک رمضان و همچنین تشکر و قدردانی از پرسنل محترم سفارت ژاپن به ویژه آقا و خانم « دویو » که شدیدا عاشق مردم ایران و فرهنگ ایرانی هستند. یکی از ویژگی‌های مشترک ژاپنی ها با ما ، خونگرمی و میهمان نوازیشون هست که امشب به وضوح تونستیم ببینیم ، بسیار خوش اخلاق و صمیمی و در عین حال ساده و بی ریا.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!