تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

شنبه و جنجالی: پیشنهاد ویژه از سازمان تاکسیرانی – سفر رایگان در آخرین روزهای سال

در روزهای پایانی سال، سازمان تاکسیرانی در شهر تهران برای رفاه شهروندان و ارائه خدمات به زیارت‌کنندگان اهل قبور، ۵۵ دستگاه تاکسی و ون را به کار خود اختصاص داده است. این اقدام به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان به بهشت زهرا(س) و زیارت اهل قبور انجام می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران، شادی مالکی، در این باره اظهاراتی داشته و بر اهمیت این خدمات در این دو روز تاکید کرده است. این خدمات شامل سرویس رسانی تاکسی و ون از مسیر ایستگاه مترو حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) تا قطعات قدیم، قطعات جدید و مزار شهدای بهشت زهرا(س) به صورت رفت و برگشت است.

با توجه به این اقدامات، شهروندان و زائران می‌توانند با استفاده از این وسایل حمل و نقل به راحتی به مقاصد مذکور و سایر نقاط شهر دسترسی پیدا کنند. این تدابیر از سوی سازمان تاکسیرانی به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل تر در حوزه حمل و نقل عمومی اتخاذ شده است.

عصرترکیه نوشت: سازمان تاکسیرانی ۵۵ دستگاه تاکسی و ون را برای سهولت شهروندان در نظر گرفته است.سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اختصاص تعدادی تاکسی و ون برای ارائه خدمات به زیارت‌کنندگان اهل قبور در پنجشنبه و جمعه پایانی سال خبر داد.به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ، شادی مالکی ضمن تبریک فرارسيدن بهار قرآن ، گفت: امسال نیز همچون سالیان گذشته سازمان تاکسیرانی برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان به بهشت زهرا(س) و زیارت اهل قبول تمهیداتی را اندیشیده است.وی افزود: سازمان تاکسیرانی ۵۵ دستگاه تاکسی و ون را برای سهولت شهروندان در نظر گرفته است.مالکی ادامه داد: بر این اساس در روزهای پنجشنبه ۲۴ اسفند و جمعه ۲۵ اسفند سرویس رسانی تاکسی ها و ون ها از ساعت ۷ الی ۱۸ از مسیر ایستگاه مترو حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) تا قطعات قدیم ، قطعات جدید و مزار شهدای بهشت زهرا(س) به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!