تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جذاب‌ترین مدل‌های طراحی ناخن برای بهار 1403 با ترندهای جدید!

، آبی و سفید مات با استفاده از الگوهای هندسی و گل های کوچک. دیگر یک مدل محبوب برای ناخن های کوتاه طراحی استقلالی است که با استفاده از رنگ های زنده مانند صورتی و نارنجی و الگوهای مختلفی مانند خطوط نازک یا نقاشی های ساده ترسیم می شود.

برای داشتن ناخن های زیبا و جذاب، مهم است که ناخن ها را مراقبت کرده و به آنها اهمیت دهید. استفاده از محصولات مراقبت از ناخن، مانیکور منظم و استفاده از روغن و کرم مرطوب کننده برای ناخن ها می تواند به شما کمک کند تا ناخن هایی سالم و زیبا داشته باشید. همچنین، مهم است که به تغذیه مناسب و مصرف ویتامین های حاوی ویتامین E و B7 که برای رشد و آرایش ناخن ها مفید هستند، توجه داشته باشید.

با دنبال کردن ترندهای جدید طراحی ناخن و انتخاب مدل هایی که به شخصیت و سلیقه خودتان می اندازند، می توانید همیشه دستانی زیبا داشته باشید. اما به یاد داشته باشید که زیبایی ناخن ها، همیشه از داشتن ناخن های سالم و مراقبت شده شروع می شود.

تک فان- همه دوست دارند دستانی زیبا داشته باشند و بی شک ناخن ها بیشترین سهم را در این زیبایی دارند. این روزها دائما شاهد ظهور ترندهای جدید طراحی ناخن هستیم و در حالی که تاکنون ناخن های بلند و مانیکور شده پرطرفدار بوده اند، اکنون شاهد ناخن های کوتاه در میان بسیاری از افراد مشهور و اینفلوئنسرها هستیم. در ادامه چند نمونه از زیباترین مدل های طراحی ناخن کوتاه ترند بهار 1403 را مشاهده می کنید:ریحانه میرسمیعی

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!