تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

رمز و خرده‌ای تاخیر پرداخت حقوق اسفند بازنشستگان چیست؟

اقتصاد آنلاین یک مفهوم نوظهور است که به فعالیت های اقتصادی ارتباطی دارد که از طریق اینترنت انجام می شود. یکی از جوانه های این نوع اقتصاد، پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان از سازمان های تأمین اجتماعی است. با ورود به دنیای دیجیتال، فرآیند پرداخت حقوق و مستمری این افراد نیز به صورت آنلاین صورت می گیرد.

متاسفانه، در برخی موارد، مشکلاتی مانند تأخیر در واریز حقوق اسفند بازنشستگان و مستمری بگیران وجود دارد که می تواند به مشکلات مالی و اقتصادی برای این افراد منجر شود. انتقادات بازنشستگان از عدم واریز حقوق اسفند از سویی قابل درک است، زیرا این موضوع می تواند زندگی روزمره آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

به زعم بازنشستگان، تأخیر در پرداخت حقوق اسفند و مستمری آنها ناشی از عدم بارگذاری فیش های حقوقی در سامانه مذکور است. این مسئله نشان دهنده اهمیت و حساسیت بیشتر نحوه مدیریت و پردازش اطلاعات مالی این گروه از مراجعین است.

اقتصاد آنلاین نوشت: بازنشستگان در انتظار واریز حقوق اسفند هستند. بنا بر اعلام سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت مستمری و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از بیستم اسفندآغاز می شود و فرآیند پرداخت حقوق به بازنشستگان این سازمان تا بیست و هفتم اسفندماه ادامه دارد. با این حال بازنشستگان صندوق تامین اجتماعیِ نیروهای مسلح ازعدم واریز حقوق اسفند انتقاد دارند.هنوز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران لشگری به حساب‌شان واریز نشده است؛ این در حالیست که فیش‌های حقوقی در سامانه ساتا بارگذاری نشده و قابل رویت نیست.این بازنشستگان با انتقاد از این تاخیر می‌گویند: هزینه‌های شب عید زیاد است؛ تاخیر در پرداخت حقوق اسفند، زندگی مستمری بگیران را با دشواری مواجه کرده است؛ انتظار داشتیم حقوق‌ها قبل از ۲۵ اسفند واریز شود.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!