تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

برایتان فریبکاری خواهم کرد: حواشی ساخت فیلم هتل 2

فیلم «هتل» که به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته پس از شش ماه اکران پرفروش خود به پایان رسید، با بازخورد خوبی از منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم بر اساس متنی از امیر برادران، پیمان جزینی و مصطفی زندی ساخته شده و با بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، ترانه علیدوستی و رضا بهرام‌نژاد به تصویر کشیده شد.

محمد شایسته، تهیه‌کننده فیلم «هتل»، به مناسبت پایان اکران عمومی این فیلم در صفحه شخصی خود اعلام کرد که به زودی با فیلم «هتل ۲» به روی پرده سینما بازخواهد گشت. این اعلامیه باعث شور و علاقه‌مندی بیشتر مخاطبان شده و انتظارات برای ادامه داستان در قسمت دوم این فیلم افزایش یافته است.

فیلم «هتل» به جذابیت داستان و بازیگری قوی با استقبال خوبی همراه شد و توانست مخاطبان زیادی را به سینما جذب کند. بر اساس اعلامات، فیلم «هتل» در زمان کمتر از یکسال قصد دارد فصل جدید خود را در محیط سینما به نمایش بگذارد و پیروزی بیشتری را در این عرصه به دست آرد.

فیلم نیوز نوشت: محمد شایسته تهیه‌کننده فیلم «هتل» به بهانه پایان اکران عمومی این فیلم یادداشتی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و نوشت: «به زودی با هتل ۲ برمی‌گردیم»فیلم «هتل» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته با کسب عنوان دومین فیلم پرفروش‌تاریخ سینمای ایران به اکران خود بعد از شش ماه پایان داد. شایسته تهیه‌کننده این فیلم به همین بهانه متنی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در آن خبر از تولید قسمت دوم این فیلم داد.فیلم هتل براساس متنی از امیر برادران، پیمان جزینی و مصطفی زندی اسفندماه سال گذشته جلوی دوربین سید مسعود اطیابی رفت و از هفتم مهرماه سال ۱۴۰۲ نیز اکران خود را در سینما‌های سراسر کشور آغاز کرد.این فیلم توانست در مدت اکران شش ماهه خود ۲۷۷ میلیارد تومان فروش کند و ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار مخاطب را جذب سالن‌های سینما کرد. فیلم هتل سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه سال گذشته به اکران خود پایان داد.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!