تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

رنگی پر از تازگی! لب های شکسته مانند روز اول نرم و زیبا شوید!

رژلب، یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایشی زنان است که به زیبایی و جذابیت لب‌ها بسیار کمک می‌کند. اما ممکن است رژلب مورد علاقه‌تان شکسته شود که می‌توانید با روش‌های ساده آن را تعمیر کنید.

روش اول: برای تعمیر رژلب شکسته، تکه‌های شکسته را داخل فریزر بگذارید و بعد از 15 دقیقه فقط لبه‌های شکسته را با فندک بگیرید و به سریع روی رژلب برسانید. سپس رژلب را دوباره داخل فریزر بگذارید تا 10 دقیقه دیگر.

روش دوم: تکه شکسته شده را داخل قاشق فلزی قرار دهید و قاشق را روی شعله‌ی شمع نگه دارید تا تکه‌های رژلب آب شوند. سپس آن‌ها را داخل محفظه لنز چشم بریزید و بگذارید در فریزر حدود 10 دقیقه باقی بمانند.

از این‌پس، شما می‌توانید از رژلب تان همان‌طور که قبل از شکسته شدن بود استفاده کنید، با این ترفندهای ساده و قابل اعتماد.

نمناک نوشت؛ اگر رژلب تان شکست آن را دور نیندازید با ترفندهای بسیار ساده میتوان رژ لب های شکسته را مثل روز اول نو کرد.رژلب پرطرفدارترین لوازم آرایش بین خانم ها است که تاثیر زیادی در زیبایی چهره و لب ها دارد، لوازم آرایش و مخصوصا رژلب ها نیاز به نگهداری دارند اما اگر ناگهان رژلب تان افتاد و شکست یا فرزند کوچک تان باعث شکستن رژلب مورد علاقه تان شد نگران نباشید و آن را دور نیندازید در این بخش دو روش چسباندن رژلب های شکسته را به شما میگوییم که خیلی به دردتان میخورند.روش اول تعمیر رژ لب شکستهآسان ترین روش تعمیر رژلب شکسته این است که شما تکه شکسته شده رژلب را چند دقیقه داخل فریزر قرار دهید و بعد از گذشت حدودا 15 دقیقه آن را از فریزر خارج کنید حالا باید لبه رژلب را فندک بگیرید و سریع داخل رژلب برده و بچسبانید سپس رژلب را به فریزر برگردانید و اجازه دهید ده دقیقه داخل فریزر بماند.روش دوم تعمیر رژ لب شکستهتکه شکسته شده رژلب را داخل قاشق فلزی قرار دهید و قاشق را روی شمع نگه دارید تا زمانی که رژلب کاملا آب شود، بعد از ذوب شدن رژلب آن را داخل محفظه لنز چشم بریزید و اجازه دهید ده دقیقه داخل فریزر بماند. بعد از خارج کردن رژلب از فریزر میتوانید با قلموهای مخصوص از رژلب تان استفاده کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!