تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جادوی ترشی‌ها با اضافه کردن این ادویه خاص!

ترشی پرکاردار و خوشعطر و طعم دلپذیری دارد که با استفاده از ادویه‌های مناسب می‌توان آن را به راحتی درست کرد. ادویه‌های معرفی شده در تک فان می‌تواند به شما کمک کند تا ترشی خوشطعم و خوشبویی بسازید. از آنجایی که تازگی ادویه‌ها نقش مهمی در طعم و بوی ترشی ایفا می‌کند، اهمیت دارد که از ادویه‌های تازه و با کیفیت استفاده کنید.

پس از خرد کردن و آسیاب کردن ادویه‌ها، آنها را با هم مخلوط کرده و در تهیه ترشی استفاده کنید. با این روش می‌توانید از طعم و ارزش غذایی بیشتری بهره ببرید. همچنین، توجه داشته باشید که ادویه‌هایی مانند فلفل سیاه و سایر ادویه‌ها باید با توجه به ذائقه شما متناسب استفاده شود.

با دنبال کردن تک فان و استفاده از ادویه‌های مناسب، می‌توانید ترشی‌های خوشمزه و خوشبو را به راحتی درست کنید. به این ترتیب، توانایی‌های خود را در زمینه تهیه ترشی بهبود داده و لذت بیشتری از این انواع غذاها به دست خواهید آورد.

تک فان- «چرا پس ترشی‌های من اصلا خوب درنمیاد؟! مگه شاخ غول شکستنه؟!»چندبار تا به حال برای ترشی درست کردن اقدام کرده‌اید و به بن بست خورده‌اید؟ چندبار ترشی‌هایتان خراب شده است؟ چند بار ترشی‌هایتان خراب نشده است اما عطر و بوی خاصی نداشته و درواقع چنگی به دل نزده است؟ اگر شما هم در این زمینه زخم خورده‌اید ناامید نشوید!لازم نیست کدبانو و همه فن حریف باشید تا ترشی فوق‌العاده‌ای درست کنید! تنها باید قلق و ترفندهای خاص ادویه ترشی را بلد بشوید که تک فان آن را برای شما خواهد گفت. این ادویه را درست کنید و با خیال راحت ترشی آماده کرده و بعد از طی زمانی که ترشی جا افتاد از طعم و عطر بی نظیر آن لذت ببرید.مواد لازم:ماده غذاییمقدارزیره سبز10 گرمتخم گشنیز100 گرمفلفل سیاه5 گرمسبزیجات معطر (مرزه، ریحان، نعناع، ترخان) 40 گرمسیاه دانه10 گرمسیر خشک10 گرمگلپر50 گرمچوب دارچین10 گرمرازیانه10 گرممیخک5 گرمزردچوبه10 گرمموسیر خشک10 گرمتمام این ادویه‌ها را به صورت دانه و درسته بخرید. قرار است خودتان آنها را آسیاب کنید. مساله مهمی که در زمینه ادویه‌ها وجود دارد تازگی آنهاست. هرچه ادویه تازه تر باشد عطر و بوی آن هم بیشتر خواهد بود.تخم گشنیز، سبزیجات معطر، زیره سبز، رازیانه، میخک، سیر خشک، موسیر و چوب دارچین را آسیاب کنید و وقتی خوب پودر شدند آنها را الک کرده تا کاملا بافت یکسانی داشته باشند. زردچوبه، پودر گلپر را هم الک کنید و به بقیه مواد اضافه کرده. سیاه دانه را داخل آن بریزید. یادتان باشد که سیاه دانه هیچ وقت آسیاب نخواهد شد! تمام ادویه‌های گفته شده را به خوبی با هم ترکیب کنید و در ترشی استفاده کرده و متوجه تفاوت آن با دفعات قبلی که دست به تهیه ترشی می‌زدید بشوید!فلفل سیاه بنا به ذائقه شما می‌تواند میزان بیشتری هم استفاده بشود.اگر تمام ادویه‌هایتان پودر نشده باشد که همه را به همین ترتیب آسیاب کنید و بعد مخلوط کنید. اگر بخشی از آنها پودر شده است در ابتدا آنها که قرار است آسیاب کنید را با هم مخلوط کنید و بعد پودر شده‌ها را الک کرده و با بقیه ترکیب بفرمایید. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!