تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آخرین نرخ‌های ارزی امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

در بازار امروز، قیمت سکه امامی به کف کانال ۴۲ میلیون برگشت. همچنین ربع‌سکه و نیم‌سکه نیز به ترتیب در محدوده ۱۵ و ۲۵ میلیون فروخته شدند. قیمت سکه امروز دوشنبه ۲۰ فروردین با افت یک میلیون و ۹۰ هزار تومانی به کف کانال ۴۲ میلیون رسید. همچنین قیمت طلا ۱۸ عیار نیز کاهش قیمت داشت و نیم‌سکه و سکه گرمی هم کاهش قیمتی را تجربه کردند.
از سوی دیگر، قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا منتور ماند. دلار خدماتی به قیمت ۴۳ هزار و ۵۷۰ تومان عرضه شد و یورو خدماتی نیز با قیمت ۴۷ هزار و ۲۳۰ تومان به فروش رسید.
در مجموع، قیمت های ارز و طلا و انواع سکه در این روزها نسبت به روزهای گذشته دارای تغییراتی مختلف هستند و تحولات مختلفی را نشان می دهند.

فرارو نوشت: سکه امامی به کف کانال ۴۲ میلیون برگشت. ربع‌سکه و نیم‌سکه نیز به ترتیب در محدوده ۱۵ و ۲۵ میلیون فروخته شدند.قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۲۰ فروردین همزمان با ساعات ابتدایی معاملات بازار با افت یک میلیون و ۹۰ هزار تومانی به کف کانال ۴۲ میلیون برگشت.طلا ۱۸ عیار همزمان گرمی هزار تومان کمتر از دیروز معامله شد و نیم‌سکه و سکه گرمی به‌ترتیب کاهش ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند. در مرکز مبادله ارز و طلا، اما یورو خدماتی مثل دیروز معادل ۴۷ هزار و ۲۳۰ تومان عرضه شد.قیمت دلار و یورو در مرکز مبادلهقیمت دلار خدماتی امروز دوشنبه ۲۰ فروردین طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۵۷۰ تومان است.قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به دیروز تفاوتی ندارد و همزمان یورو خدماتی بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود. قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز ۴۷ هزار و ۲۳۰ تومان اعلام شده است.یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلاانواع ارز خدماتی19 فروردین20 فروردیندلار خدماتی43 هزار و 570 تومان43 هزار و 570 تومانیورو خدماتی47 هزار و 230 تومان47 هزار و 230 تومانقیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکهقیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۰ فروردین با افت هزار تومانی در مقایسه با عصر دیروز به سه میلیون و ۵۵۱ هزار تومان رسید.سکه امامی همزمان یک میلیون و ۹۰ هزار تومان کمترتر از روز گذشته قیمت خورد و به طور متوسط، ۴۲ میلیون و ۴۷ هزار تومان به فروش رسید. ربع سکه و نیم سکه به‌ترتیب در محدوده ۱۵ و ۲۵ میلیون فروخته شدند و سکه گرمی تا کف کانال هفت میلیون پایین آمد.قیمت انواع طلا و سکهطلا و سکه19 فروردین20 فروردینهر گرم طلا ۱۸ عیارسه میلیون و 552 هزار تومانسه میلیون و 551 هزار تومانسکه امامی43 میلیون و 137 هزار تومان42 میلیون و 47 هزار توماننیم سکه25 میلیون و 560 هزار تومان25 میلیون و 460 هزار تومانربع سکه15 میلیون و 540 هزار تومان15 میلیون و 540 هزار تومانسکه گرمیهفت میلیون و 420 هزار تومانهفت میلیون و 220 هزار تومانراضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!