تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

قیمت مرغ در بازار امروز: تخفیف ویژه برای مرغ های تازه در ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

تخم مرغ از جمله مواد غذایی اساسی و پرکاربرد در آشپزخانه ها است که قیمت آن متغیر و متناسب با نوع بسته بندی و مقدار مصرف مورد نظر مشتریان است. بر اساس اعلام قیمت‌های اخیر در بازار تهران، می‌توان گفت که بسته ۲۰ عددی تخم مرغ با قیمت ۱۲۳ هزار تومان به فروش می‌رسد. اما بعضی از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ بلدرچین استفاده کنند که قیمت بسته ۱۲ عددی آن حدود ۴۰ هزار تومان است. همچنین، بسته ۶ عددی تخم مرغ با قیمت ۳۳ هزار تومان و بسته ۹ عددی با قیمت ۵۵ هزار تومان نیز در بازار ارائه می‌شود. به طبع، خرید بسته‌های بزرگتر به صرفه تر خواهد بود. در نهایت، قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰ عددی نیز به ۱۲۳ هزار تومان می‌رسد. این قیمت‌ها ممکن است بسته به منطقه و بازار متغیر باشد، اما این اطلاعات می‌تواند راهنمای خرید بهتر و اقتصادی‌تر تخم مرغ برای مصرف‌کنندگان باشند.

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۱۲۳ هزار تومان است.
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۶ عددی ۳۳ هزار تومان است برای خرید بسته ۹ عددی هم باید ۵۵ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.
قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰ عددی هم امروز ۱۲۳ هزار تومان اعلام شده است.
عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ‌های بلدرچین استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۱۲ عددی تخم مرغ بلدرچین در بازار ۴۰ هزار تومان قیمت دارد.
شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تخم مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید:

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!