تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

چگونه این بازی موفق توانسته با فروش سریعتر از Spider-Man 2 روی PS5 جایگاه برتری را کسب کند؟

Helldivers 2، بازی اکشن و ماجراجویی است که پس از عرضه‌ی آن در هفته‌های ابتدایی، با استقبال خوبی روبرو شده است. در مدت مشابه با Spider-Man 2، این بازی به بالاترین فروش خود دست یافته و به نظر می‌رسد که قیمت پایین‌تر و محدودیت‌های کمتر دسترسی، میزان محبوبیت این عنوان را افزایش داده است.

از سوی دیگر، Marvel’s Spider-Man 2 که یک بازی انحصاری بر روی پلی استیشن ۵ است، با قیمت ۷۰ دلار مواجه است که می‌تواند یک مانع برای برخی از علاقه‌مندان باشد. اما Helldivers 2 با قیمت ۴۰ دلار و وجود بر روی پی‌سی، بیشتر از یک گروه جمع‌آوری فروش را تضمین می‌کند.

هنوز اطلاعات رسمی از سونی در مورد فروش Helldivers 2 منتشر نشده‌است، اما گزارش‌هایی از منابع مختلف نشان داده‌اند که این بازی در مدت کوتاهی تعداد زیادی فروخته است و به عنوان محبوب‌ترین بازی ماه بریتانیا انتخاب شده است.

گیمفا نوشت: داده‌ها و اطلاعات جدید منتشر شده از سوی GSD نشان می‌دهد که بازی Helldivers 2 طی ۸ هفته‌ی ابتدایی عرضه‌ فروش بهتری نسبت به Spider-Man 2 در مدت مشابه داشته است.البته لازم به ذکر می‌باشد که Marvel’s Spider-Man 2 یک بازی ۷۰ دلاری است و فعلاً تنها بر روی پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد. این در حالی است که Helldivers 2 قیمت ۴۰ دلاری دارد و علاوه بر پلی استیشن ۵، بر روی پلتفرم PC نیز موجود است.سونی هنوز آمار رسمی فروش Helldivers 2 را اعلام نکرده، اما رسانه‌ی بلومبرگ (Bloomberg) چندی پیش در گزارشی اعلام کرد که این بازی تا ماه گذشته‌ی میلادی، ۸ میلیون نسخه فروخته است. این اثر همچنین برای دومین ماه متوالی، پرفروش‌ترین بازی ماه بریتانیا شد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!