تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

راهنمای شگفت‌انگیز برای موفقیت در بازار فارکس! • پرتال زندگی و ثروت

بهترین دستیار برای معامله در بازار فارکس یک ابزار حیاتی است که به شما کمک می‌کند تصمیم‌های صحیح و هوشمندانه‌ای را در معاملات خود اتخاذ کنید. این دستیارها می‌توانند اطلاعات مهم و به‌روز در مورد نرخ‌ها، روند بازار و فرصت‌های سودآور را به شما ارائه دهند و به شما کمک کنند تا به بهبود عملکرد و سوددهی خود برسید. این ابزارها می‌توانند تحلیل‌های تکنیکی و اساسی ارائه دهند و به شما در انتخاب بهترین زمان برای ورود و خروج از معاملات کمک کنند.

بهترین دستیار برای معامله در فارکس باید قابلیت اتصال به انواع پلتفرم‌ها، دارای ویژگی‌های امنیتی بالا و قابلیت دسترسی آسان برای تمام کاربران باشد. بهره‌وری، دقت و سرعت نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که یک دستیار خوب باید دارا باشد. انتخاب بهترین دستیار برای معامله در فارکس می‌تواند به شما کمک کند تا به سودآوری بیشتر و موفقیت در معاملات خود دست یابید.

معامله در فارکس یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد دلاری است. با این حال، شما به عنوان یک تریدر، قبل از انجام یک معامله باید اطلاعات زیادی را جمع‌آوری و تحلیل کنید. از تحلیل تکنیکال نمودار نمادی که قصد معامله آن را دارید گرفته، تا تحلیل و بررسی فاندامنتال آن نماد و برنامه‌ریزی برای مدیریت ریسک و سرمایه. بولتن اقتصادی دلتا کالج در این راه همراه شماست و تمام اطلاعاتی که برای انجام یک معامله نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد و به بهترین دستیار شما در فارکس تبدیل می‌شود. در ادامه با شناخت بیشتر ویژگی‌های این بولتن بیشتر به کارایی آن پی می‌برید.

بولتن اقتصادی دلتا کالج چیست؟

این بولتن اقتصادی فارکس یک هفته‌نامه است که هر یکشنبه منتشر به دو زبان انگلیسی و فارسی می‌شود. در این بولتن جداول و مقالاتی را مشاهده می‌کنید که گزارش‌ها و تحلیل‌های جامعی از بازار فارکس را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین در این بولتن همیشه داغ‌ترین و اساسی‌ترین مباحث بازار فارکس به شما آموزش داده می‌شود تا اشراف خوبی به مباحث و تکنیک‌های لازم برای انجام معامله در این بازار پیدا کنید.

ویژگی‌های باورنکردی بولتن دلتا کالج

اگر بخواهیم مطالب این بولتن را به سه بخش کلی تقسیم کنیم باید بگوییم که در این هفته‌نامه سه محور کلی پوشش داده می‌شوند.

مقالات آموزشی: در این مقالات شما مهم‌ترین مباحث تحلیل فاندامنتال و روش‌های کاربردی و تکنیک‌های طلایی تحلیل تکنیکال را یاد می‌گیرید. همچنین هر هفته یک مقاله آموزشی توسعه فردی و روانشناسی بازار نیز منتشر می‌شود که شامل موارد و نکاتی حیاتی‌ست که هر تریدری باید آن‌ها را یاد بگیرد تا در بازار فارکس همیشه موفق باشد.مقالات و گزارش‌های تحلیلی: در قسمت‌های مختلفی از این بولتن که در ادامه این مقاله هر کدام را به تفکیک زیر ذره‌بین می‌بریم، جداول، گزارش‌ها و مقالاتی را می‌بینید که حاوی تحلیل دقیق بازار (هم از نظر تکنیکال و هم از نظر فاندامنتال) هستند. این بخش‌های تحلیلی کار شما در تفسیر و پیش‌بینی بازار راحت می‌کند و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که جمع‌آوری و تفسیر آن‌ها توسط کارشناسان و تریدرهای حرفه‌ای انجام شده است.اخبار: حتما شما هم به خوبی می‌دانید که مطلع بودن از اخبار در فارکس چقدر اهمیت بالایی دارد. اخبار به طور مستقیم روی قیمت نمادهای مختلف بازار تاثیر می‌گذارد و اگر تریدری قصد انجام معامله را داشته باشد، باید بداند که پیرامون نماد مورد نظرش چه اتفاقاتی در دنیا در هفته پیش رخ داده است تا بر اساس آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

در ادامه این مقاله هر بخش از بولتن اقتصادی دلتا کالج را زیر ذره‌بین می‌بریم تا بهتر با آن‌ها آشنا شوید.

۱- مقاله تحلیل فاندامنتال

هرچه بیشتر از سازوکار و پیچیدگی گروه‌های اقتصادی، بانک‌ها و دولت‌ها؛ و تاثیرگذاری آن‌ها روی قیمت نمادهای مختلف سر دربیاورید، بیشتر سود می‌کنید. با این حال دریای فارکس آنقدر وسیع و مواج است که ممکن است ندانید برای شروع یادگیری تحلیل فاندامنتال باید از کجا شروع کنید. از همین رو در هر شماره از بولتن یک موضوع فاندامنتال مهم در بازار فارکس، طی یک مقاله جامع، برای شما شرح داده می‌شود. این مقاله به شما کمک می‌کند به خوبی از چگونگی اثرگذاری هر عاملی روی قیمت نمادهای مختلف آگاه شوید. به این ترتیب می‌توانید همیشه دست بازار و بازیگران آن را بخوانید و تمام اقدامات، داده‌های جلسات اقتصادی و اخبار را تفسیر کنید.

برای درک بهتر چیستی و ماهیت این مقاله، بهتر است با یک مثال واقعی آن را به شما توضیح دهیم. در بولتن اقتصادی شماره ۲۸ دلتا کالج یک مقاله فاندامنتال با موضوع «G7» که در مورد ۷ اقتصاد پیشرفته دنیاست منتشر شده است که زیر و بم این موضوع را به شما توضیح می‌دهد. اگر می‌خواهید یکبار برای همیشه از آن سردربیاورید و ببینید که این کشورها در دنیای فارکس چگونه روی قیمت‌ها تاثیر می‌گذارند، فقط کافی‌ست این مقاله را بخوانید.

۲- چشم‌انداز فاندامنتال

یکی از رموز موفقیت در فارکس این است که از قبل بدانید در این بازار چه اتفاقی خواهد افتاد و برای آن آماده باشید و بر اساس آن معامله کنید. در بخش «چشم‌انداز فاندامنتال» بولتن اقتصادی دلتا کالج جلسات و رویدادهای هفته پیش‌رو تحلیل و پیش‌بینی می‌شوند. به طور مثال شما می‌دانید در جلسه‌ای که قرار است بانک مرکزی آمریکا یا رئیس بانک مرکزی اروپا موضع‌گیری خود را اعلام کند، احتمالا چه حرف‌هایی زده می‌شود و نتیجه چه چیزی می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید در زمان برگزاری این جلسات پای معامله باشید و با اطلاعاتی که از قبل دارید وارد معامله شوید و سود خوبی را کسب کنید.

۳- مقاله آموزش تحلیل تکنیکال

هر تریدری که قصد دارد در بازار فارکس معاملات موفقی را انجام دهد، باید با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف، نمودار نماد مورد نظر خود را تحلیل کند و براساس آن معامله خود را باز کند. در این بخش از بولتن اقتصادی دلتا کالج بهترین تکنیک‌های انجام تحلیل تکنیکال به طور کامل به شما آموزش داده می‌شود. با مطالعه این بخش یاد می‌گیرید چطور از ابزارهای مختلف استفاده کنید، چطور اطلاعات نمودار را تفسیر کنید و چگونه رفتار نمودار و قیمت یک نماد را پیش‌بینی کنید. به طور مثال در شماره ۲۸ این بولتن شما یاد می‌گیرید که الگوی گارتلی چیست و چگونه می‌شود آن را در یک نمودار تشخیص داد.

۴- تحلیل تکنیکال

در بازار فارکس نمادهای زیادی برای معامله وجود دارند. محبوب‌ترین نمادها در این بازار جفت ارزهای اصلی (مانند یورو به دلار) و طلا هستند. در این بخش از بولتن دلتا کالج تحلیل تکنیکال این نمادها در اختیار شما قرار داده می‌شود. در این تحلیل‌های حاضر و آماده، نقطه ورود به معامله، نقطه خروج، استاپ و تارگت‌های سود به تمامی مشخص شده‌اند. این بخش مثل یک لقمه آماده است که فقط باید آن را بجوید و کسب سود بالا داشته باشید.

۵- اندیکاتورهای پرتکرار

یکی از بهترین ابزارها برای تحلیل تکنیکال، اندیکاتورها هستند. شما به عنوان یک تریدر، وقتی می‌خواهید نمودار یک نماد معاملاتی را تحلیل کنید، باید اندیکاتورهای مختلف را روی نمودار اجرا کنید و ببینید که آن‌ها چه اطلاعاتی را در اختیار شما می‌گذارند. هر اندیکاتور اطلاعات منحصر‌به‌فرد و خاص خود را به شما می‌دهد. در بولتن اقتصادی دلتا کالج، کارشناسان و تریدرهای حرفه‌ای از قبل این کار را برای جفت ارزهای محبوب بازار انجام داده‌اند و نتیجه‌اش را در یک جدول گردآوری کرده‌اند. با مشاهده این جدول می‌توانید متوجه شوید اندیکاتورهای محبوب مانند RSI، مووینگ اوریج و مکدی چه سیگنالی را برای هر نماد می‌دهند.

۶- اخبار داغ هفته گذشته

اگر چهار چشم اضافه ندارید نگران نباشید! بولتن اقتصادی دلتا کالج با چشمان تیزبین خود تمام اخبار بازار فارکس را رصد می‌کند و مهم‌ترین‌ها از میان آن‌ها را هر هفته منتشر می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید با خیال راحت به انجام معامله مشغول شوید و مطمئن باشید که هیچ خبر مهمی از زیر دست‌تان در نمی‌رود. در بخش خبری این بولتن هر هفته مهم‌ترین اخبار مرور می‌شوند.

۷- جایزه دلاری!

در هر شماره از بولتن دلتا کالج یک جدول قرار دارد که می‌توانید آن را با اطلاعات عمومی خود از دنیای فارکس پر کنید و جواب آن را برای دلتا کالج ارسال کنید. از بین شرکت کنندگان این مسابقه، هر هفته به قید قرعه جایزه دلاری تعلق می‌گیرد.

حرف آخر: بولتن دلتا کالج بیش از این حرف‌هاست

در این مقاله ۷ ویژگی بولتن اقتصادی دلتا کالج را به شما معرفی کردیم که هر کدامش به تنهایی دلیل محکمی است برای اینکه شیفته این هفته‌نامه شوید و آن را دنبال کنید. با این حال آنچه در اینجا بررسی کردیم تمام ویژگی‌های این بولتن نبود و بخش‌های آن بسیار بیشتر است. به طور مثال بخش‌هایی مثل روانشناسی هفته، جدول همبستگی جفت ارزها و جدول پیوت پوینت‌ها که نقاط محوری نمودار هر نمادی هستند نیز در این بولتن ارائه می‌شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!