تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آخرین اخبار قیمت های ارزی و طلا در تاریخ چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با تغییرات جذاب

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۲۹ هزار تومانی به سه میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسیده است. این کاهش قیمت باعث شده است که سکه امامی به قیمت تقریباً مشابه روز گذشته فروخته شود و نیم‌سکه و ربع‌سکه هم بدون تغییر قیمت در معاملات ابتدایی مورد توجه بوده باشند. از سوی دیگر، قیمت یورو هم با تخفیف ۶۵ تومانی در مرکز مبادله ارز و طلا به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان آخرین ارقام قیمت شده است.

همچنین، قیمت دلار خدماتی امروز در مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۵۷۰ تومان خواهد بود. این قیمت دلار نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نکرده است، اما یورو خدماتی قیمتی کمتر در مقایسه با دیروز دارد.

در مجموع، این تغییرات در قیمت طلا و ارزها نشان از نوسانات بازار ارز و طلا در این روزها دارد و باید با دقت و توجه به آن‌ها برای خرید و فروش بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کرد.

فرارو- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین با کاهش ۲۹ هزار تومانی بابت هر گرم، به سه میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید. سکه امامی با وجود کاهش قیمت طلا، تقریبا با همان نرخ عصر دیروز فروخته شد و نرخ فروش نیم‌سکه و ربع‌سکه تفاوتی با خریدوفروش‌های پایانی سه‌شنبه ندارد. یورو خدماتی نیز براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا معادل ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان یعنی ۶۵ تومان کمتر از دیروز عرضه می‌شود.
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله
قیمت دلار خدماتی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۵۷۰ تومان خواهد بود.
قیمت دلار خدماتی با این اوصاف نسبت به خریدوفروش‌های روز سه‌شنبه مرکز مبادله ارز و طلا تفاوتی ندارد، اما یورو خدماتی افت قیمت ۶۵ تومانی را تجربه می‌کند.
قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان اعلام شده است.
یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا
انواع ارز خدماتی
28 فروردین
29 فروردین
دلار خدماتی
43 هزار و 570 تومان

43 هزار و 570 تومان

یورو خدماتی

46 هزار و 370 تومان

46 هزار و 305 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین با افت ۲۹ هزار تومانی درقیاس با عصر سه‌شنبه به سه میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید.
سکه امامی با وجود کاهش نرخ طلا، تقریبا معادل دیروز فروخته شد و تغییری در قیمت نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی درجریان معاملات ابتدایی امروز دیده نمی‌شود.
قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

28 فروردین

29 فروردین

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 789 هزار تومان

سه میلیون و 760 هزار تومان

سکه امامی

44 میلیون و 456 هزار تومان

44 میلیون و 458 هزار تومان

نیم سکه

26 میلیون و 60 هزار تومان

26 میلیون و 60 هزار تومان

ربع سکه

16 میلیون و 40 هزار تومان

16 میلیون و 40 هزار تومان

سکه گرمی

هفت میلیون و 420 هزار تومان

هفت میلیون و 320 هزار تومان

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!