تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

افزایش تجربه ادمینی پیج اینستاگرام با 7 منبع آموزشی رایگان از مجله تصویر زندگی

عنوان: 7 منبع آموزشی رایگان برای ادمینی پیج اینستاگرام

در این مقاله به بررسی 7 منبع آموزشی رایگان برای ادمینی پیج اینستاگرام می‌پردازیم که می‌تواند به بهبود فعالیت‌ها و مدیریت بهتر صفحه شما کمک کند. این منابع شامل راهنماها، ویدیوها، پادکست‌ها و منابع دیگر مفید هستند که به شما کمک می‌کنند تا استراتژی‌های به‌روز و موفقیت‌آمیز برای رسیدن به جامعه‌ای بزرگتر از اینستاگرام را فراگیرید. این منابع همچنین می‌تواند به شما کمک کنند تا با ابزارها و تکنیک‌های جدید سرویس اینستاگرام آشنا شوید و در نهایت بهبود بخشیدن به استراتژی بازاریابی و ارتقای وضعیت صفحه خود بر روی این پلتفرم موفق عمل کنید.

این روزها شبکه‌های اجتماعی بیش از پیش در بین همه افراد فراگیر شده و در کنار آن نیز ادمینی اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین شغل‌ها تبدیل شده است؛ چرا که ادمینی اینستاگرام این امکان را فراهم می‌کند که افراد با کمترین هزینه و بدون سرمایه، بتوانند به درآمد برسند.

علاوه بر آن، بسیاری از کسب و کارها نیز در اینستاگرام فعالیت دارند و مدیریت و تولید محتوای آن نیازمند مهارت تخصصی ادمینی اینستاگرام است.از سوی دیگر بسیاری از زنان خانه دار، دانشجوها و افرادی که شرایط کار کردن به صورت کارمندی و تمام وقت را ندارند، می‌توانند با یادگیری ادمینی اینستاگرام برای خود درآمدی دست و پا کنند. در این میان، پیدا کردن منابع آموزش ادمینی اینستاگرام که دید درستی بدهد، اهمیت ویژه ای دارد.

به خصوص اگر این منابع رایگان یا کم هزینه باشند چرا که معمولا در ابتدای مسیر یادگیری، افراد با حداقل هزینه می‌توانند وارد حوزه ادمینی شوند. از این رو قصد داریم در این مقاله تعدادی از منابع رایگان ادمینی اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانیم بخشی از شروع مسیر را برایتان روشن نماییم.

وبلاگ اینستاگرام

یکی از منابع رایگانی که برای یادگیری ادمینی اینستاگرام می‌توانید از آن استفاده کنید، وبلاگ اینستاگرام است که یک منبع عالی دیگری برای یادگیری در مورد آخرین ویژگی‌ها، روندها و بهترین روش‌ها در اینستاگرام به حساب می‌آید. البته لازم است سطح زبان انگلیسی متوسط به بالا داشته باشید. در وبلاگ اینستاگرام می‌توانید مقالاتی را در مورد موضوعات مختلفی همچون نحوه افزایش فالوور، ایجاد محتوای جذاب و استفاده از ابزارهای اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود پیدا کنید.

کانال‌های یوتیوب

اگر سطح زبانتان خوب است یوتیوب هم یکی دیگر از منابعی است که می‌توانید به سراغش بروید. کانال‌های یوتیوب زیادی وجود دارند که آموزش‌های رایگان در مورد ادمینی اینستاگرام را ارائه می‌دهند. شما در یوتیوب با انبوهی از آموزش‌ها در خصوص ادیت عکس و فیلم، ساخت ریلز، تکنیک‌ها و ترفندهای اینستاگرام روبرو خواهید شد که در مسیر یادگیری ادمینی به کارتان خواهند آمد.

پادکست‌ها

اگر به شنیدن پادکست‌های آموزشی نیز علاقه دارید، سری به پلتفرم‌های پادکست مثل کست باکس یا شنوتو بزنید. در این پلتفرم‌ها با جستجوی “اینستاگرام” به منابع اموزشی رایگان زیادی دست پیدا میکنید و می‌توانید در طول روز بخشی از وقتتان را به شنیدن آنها اختصاص دهید که در نوع خود تجربه جالبی خواهد بود.

وبسایت آپارات

در پلتفرم پخش ویدیوی اپارات نیز صد‌ها محتوا در خصوص آموزش اینستاگرام و ادمینی اینستاگرام در دسترستان خواهد بود. اگر کار با یوتیوب برایتان دشوار است یا با زبان فارسی راحت‌ترید، آپارات ویدیوهای رایگان متعددی را در اختیارتان می‌گذارد.

جستجو در گوگل

وبسایت‌های ایرانی در زمینه آموزش اینستاگرام مقالات مفید زیادی تولید کرده‌اند که در مواقع لزوم، به کارتان خواهد آمد. کافیست با جستجوی “آموزش رایگان ادمینی اینستاگرام” در گوگل سری به وبسایت‌های فارسی بزنید و از آموزش‌های رایگان آن‌ها بهره مند شوید. اگر هم به زبان انگلیسی مسلط هستید جستجو در مقالات انگلیسی نیز منابع معتبر و به‌روزی را در اختیارتان خواهد گذاشت.

دوره‌های آکادمی نوین

اگر به دنبال آموزش همه جانبه و قدم به قدم اینستاگرام هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری هم به آموزش‌های رایگان اینستاگرام آکادمی دیجیتال مارکتینگ نوین بزنید. در وبسایت نوین مقالات رایگان مختلفی در خصوص تولید محتوا در اینستاگرام، ترفند‌های ساخت پست و استوری خلاقانه، شناخت انواع اینفلوئنسرها، تبلیغات در اینستاگرام و افزایش فالوئر پیدا می‌شود که برای شروع انتخاب درستی خواهد بود و شما را با دنیای ادمینی در اینستاگرام آشنا خواهد کرد.

علاوه بر آن یک دوره یک ساعته ویدیویی آموزش اینستاگرام نیز دارند که برای افرادی که تازه می‌خواهند اینستاگرام را یاد بگیرند بسیار مناسب است و دید خوبی می‌دهد. البته به جز دوره رایگان، آکادمی دیجیتال مارکتینگ نوین یک دوره جامع ادمینی اینستاگرام هم آماده کرده است که سیر تا پیاز ادمینی اینستاگرام و هر آنچه را که درباره این شبکه اجتماعی لازم است بدانید، ارائه می‌دهد.

کتاب

شاید برایتان جالب باشد ولی چندین کتاب در حوزه شبکه‌های اجتماعی به چاپ رسیده‌اند و یا نسخه آنلاین آنها نیز منتشر شده است که به شما دید درستی در خصوص شبکه‌های اجتماعی و فرایند شکل گیری آن‌ها می‌دهد. در بین این کتابها حتما نسخه‌های آنلاین جمع و جورتری به صورت رایگان نیز در فضای اینترنت وجود دارد که با یک جستجوی ساده به آنها دسترسی خواهید داشت.

خلاصه و نتیجه‌گیری

با توجه به افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، ادمینی اینستاگرام به یکی از مهارت‌های مهم و پرطرفدار تبدیل شده است. این مهارت به افرادی که به دنبال درآمدزایی بدون نیاز به سرمایه اولیه هستند، فرصتی ارزشمند ارائه می‌دهد. از آنجایی که یادگیری این مهارت با وجود منابع آموزشی متنوع و رایگان امکان‌پذیر است، افراد می‌توانند با دنبال کردن منابعی مانند وبلاگ‌ها، کانال‌های یوتیوب، پادکست‌ها، وبسایت‌ها و کتب، به دستاوردهای قابل توجهی در این زمینه برسند.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی این منابع رایگان و آموزشی بپردازیم تا شما بتوانید با استفاده از آنها به راحتی و با کمترین هزینه، مهارت ادمینی اینستاگرام را یاد بگیرید و از این طریق به درآمدزایی از این شبکه اجتماعی بپردازید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!