تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

تامین جمله به ارزش ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار برای واردات در مرکز مبادله

نرخ ارز و وضعیت اقتصادی کشور همواره مورد توجه قرار گرفته است. طبق گفته‌ی علی طرز علی، نرخ ارز دلار و یورو در تالار اسکناس مرکز مبادله مشخص شده و به ترتیب ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان بوده است. او اعلام کرد که مقدار تامین ارز برای کالای اساسی، کالا‌های تجاری و صادرات در این بازه زمانی به مجموع ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار بوده است. همچنین برای کالای اساسی دارو نیز ۳۶ میلیون دلار تامین ارز در نظر گرفته شده است. این اظهارات نشان از فعالیت‌های مرکز مبادله در تامین ارز برای نیازهای مختلف کشور دارد. این اطلاعات از اهمیت بسیاری برای تحلیل وضعیت اقتصادی کشور برخوردار است و نشان دهنده نقش حیاتی تامین ارز در برقراری تعادل اقتصادی و تأمین نیازهای مختلف است.


علی طرز علی اظهار داشت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان بود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی در رسانه ملی گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و یورو ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان ثبت شد. همچنین نرخ دلار در تالار حواله مرکز مبادله ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۴۲۹ بود.
این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در رابطه با میزان تامین ارز از ابتدای فروردین تاکنون به این شرح بود که برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۶۳۶ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۱ میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۵۵۱ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.
او همچنین افزود: برای کالا‌های اساسی دارو هم ۳۶ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله در مدت زمان مشابه صورت گرفته است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!