تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آخرین تغییرات نزدیک‌ به ۴۱ هزار تومان!

در روز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، در معاملات مرکز مبادله ارز و طلا ایران، قیمت دلار آمریکا و یورو افزایش یافت. هر اسکناس دلار آمریکا به قیمت ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار به ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله شد. همچنین، هر اسکناس یورو با قیمت ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان معامله شد.
قیمت اسکناس درهم امارات نیز افزایش یافت و به ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان رسید. همچنین، حواله درهم نیز به ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان ارزش‌گذاری شد.
این افزایش قیمت‌ها ممکن است از تغییرات در بازارهای جهانی و نوسانات ارزی ناشی شده باشد. واکنش‌های سیاسی و اقتصادی نیز می‌تواند بر روند قیمت‌ها تأثیرگذار باشد. امیدواریم که شرایط بازار به نفع تمامی افراد و کسب‌وکارها باشد.


در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۹۷۶ تومان رسید.
به گزارش تسنیم، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله می‌شود.
قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.
از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!