تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های بازیگر نمایش دهید!

هان هیو جو یک هنرپیشه کره ای است که از اوایل دهه 2000 مشغول فعالیت در صنعت سینما و تلویزیون بوده است. او با بازی در فیلم‌های مشهوری نظیر “Always” و “Ride Away” توانسته است مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. فیلم “Always” در سال 2011 تولید شده و داستان یک عشق عاشقانه بین بوکسوری سابق و یک فروشنده نابینا را روایت می‌کند. این فیلم با بازی هان هیو جو و سو جی سوب به امتیاز 7.7 از 10 دست پیدا کرده است. فیلم دیگری که هان هیو جو در آن بازی کرده است، “Ride Away” نام دارد و توسط لیم سونگ وو در سال 2008 ساخته شده است. این فیلم نیز داستان دو دانشجوی جوان و روند تبدیل شدن دوستی آنها به یک عشق عمیق را به تصویر می‌کشد. توجه به موفقیت این دو فیلم و محبوبیت هان هیو جو در جهان، نشان از استعداد و توانایی این هنرپیشه دارد.

تک فان- شاید هنرپیشه کره ای هان هیو جو را به خاطر بازی اش در سریال دونگی که مدت ها پیش در تلویزیون پخش شد، بشناسید، اما او در واقع از اوایل دهه 2000 در این صنعت حضور داشته است. پرفروش‌ترین فیلم‌های هان هیو جو، توانسته اند نظر میلیون‌ها میلیون مخاطب را در سراسر جهان به خود جلب کنند. تک فان سعی کرده فیلم‌های برتر و پرفروش هان هیو جو که امتیازهای قابل قبولی را در IMDB به دست آورده اند را در این لیست قرار دهد. شاید این فیلم ها از نظر شما بهترین های این بازیگر نباشد، اما با توجه به مورد تایید قرار گرفتن این اسامی از نظر تعداد زیادی از مردم جهان، ارزش یکبار دیدن را دارند.

فیلم Always (همیشه)

سال انتشار: 2011

امتیاز: 7.7

کارگردان: Song Il-gon

ستارگان: Han Hyo-joo, So Ji-sub, Mi-kyung Kim

«همیشه» یک فیلم درام عاشقانه محصول سال ۲۰۱۱ کره جنوبی به کارگردانی سونگ ایل گونو با بازی سو جی سوب و هان هیو جو است. این فیلم عشق میان بوکسور سابق “چول مین” و فروشنده ای به نام “جونگ هوا” که کم‌کم در حال نابیناشدن است را روایت می کند. او به دنیا پشت کرده و به آرامی قدرت بینایی اش را از دست می دهد. اما درست در زمانی که رابطه شان در حال اوج گیری است، گذشته خود را نشان می دهد و…

فیلم Ride Away (سواری کردن)

سال انتشار : 2008

امتیاز : 6.1

کارگردان: Lim Sung-Woo

ستارگان: Han Hyo-joo, Lee Eun, Eung-soo Kim

«سواری کردن»  فیلمی درام محصول سال ۲۰۰۸ کره جنوبی، به نویسندگی و کارگردانی لیم سونگ وون است. در این فیلم ها-جونگ (هان هیو جو)، یک دانشجوی سال اول، به پسری به نام سو-ووک (لی یانگ هون) که در یک کتابفروشی کتاب های دست دوم در نزدیکی دانشگاهش کار می کند، علاقمند می شود. ها-جونگ هرروز به بهانه خرید و فروش کتاب به مغازه کتاب فروشی می رود. با گذشت زمان، سبک زندگی او با سو ووک یکی می شود. سو ووک به ها جونگ دوچرخه سواری می آموزد و مدت زیادی را با هم می گذرانند. آنها شروع به ابراز احساسات نسبت به یکدیگر می کنند، اما هیچ کدام از رازهای دردناک گذشته یکدیگر آگاه نیستند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!

استفاده از مطالب، با ذکر منبع و لینک مجاز است. All Rights Reserved - © 2024

نقشه سایت feed