تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

راز انتخاب هوشمندانه: هنر خرید تابلو فرش برای تزئین منزل • مجله تصویر زندگی

تابلو فرش یکی از انواع هنرهای دستی باستانی است که به عنوان یک اثر هنری بسیار زیبا و منحصر به فرد شناخته شده است. انتخاب و خرید تابلو فرش برای دکوراسیون منزل یکی از راه‌هایی است که می‌تواند فضای زندگی شما را زیباتر و دلنشین‌تر کند.

در انتخاب تابلو فرش، ابتدا باید به سلیقه شخصی خود توجه کنید و تصمیم بگیرید که چه نوع طرح و رنگی با محیط دکوراسیون منزل شما سازگاری بیشتری دارد. همچنین بیایید به اندازه و ابعاد مناسب آن نیز توجه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

از طرفی، هنگام خرید تابلو فرش حتما به کیفیت مواد استفاده شده و دقت در انجام کار توجه کنید تا از طولانی مدت بتوانید از آن لذت ببرید. همچنین این نکته را هم لازم است به یاد داشته باشید که قیمت تابلو فرش همیشه شاهد کیفیت آن نیست، بنابراین بهتر است با انتخاب بازار مناسب و ازتیاج به مشاوره‌ای حرفه‌ای برای خرید اقدام کنید.

راهنمای انتخاب خرید تابلو فرش برای دکوراسیون یکی از پر تکرار ترین سوالات خریداران تابلو فرش می باشد که در هنگام خرید با آن مواجه می شوند و مایلند تابلو فرش را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب برای خود انتخاب و خریداری کنند. در این مقاله می خواهیم شما را با انواع طرح تابلو فرش ماشینی از نظر محبوبیت و کیفیت معرفی کنیم تا بتوانیم در کمترین زمان و هزینه آن را با قاب یا بدون قاب انتخاب و خریداری کنید.

انواع تابلو فرش ماشینی از نظر تولید

امروزه تابلو فرش ماشینی کاشان به دو روش؛ بافت و چاپی طراحی و تولید می شوند، که هر کدام یکسری مزایا و معایب به دنبال خود دارند. تابلو فرش بافت از هشت رنگ مختلف برای تولید تابلو فرش استفاده می کند که از نظر رنگ بندی؛ محدود بوده و نمی توان از تمام رنگ بندی عکس برای تبدیل به تابلو فرش استفاده کند. ولی چاپ، می توان بدون محدودیت رنگ تصویر را به تابلو فرش تبدیل کرد. تابلو فرش بافت از هشت الی ده رنگ مختلف با نخ اکریلیک هیت ست یا پلی استر بافته می شود و نسبت به چاپ از قیمت بالاتری برخوردار بوده و به مدت زمان بیشتری برای تولید آن، نسبت به مدل چاپی نیاز است به این معنی اگر شما یک طرح را به صورت بخواهد بافت ممکن است تا چند هفته (در صورت غیر موجود بودن) زمان برای بافت نیاز داشته باشد، ولی اگر به صورت چاپی بخواهید، آن زمان به یک روز کاهش پیدا می کند و می توانید در کمترین زمان ممکن آن را همراه با قاب تابلو فرش انتخاب و خریداری کنید.

خرید تابلو فرش بر اساس شانه و تراکم

تابلو فرش بافت بر اساس سه شانه و تراکم مختلف ۷۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه با نخ اکریلیک هیت ست یا پلی استر به صورت هشت رنگ در سایز بندی بزرگ، متوسط و کوچک بافته می شود. ولی بوم تابلو فرش چاپی به صورت تمام نخ سفید تک رنگ ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰  بافته می شوند و توسط یک دستگاه چاپ، طرح مورد نظر روی تابلو فرش چاپ می شوند. شاید بر این باور باشید که مدل بافت از مدل چاپی بهتر باشد، اما این نگاه کاملاً اشتباه بوده و اکثر خریداران، مدل چاپی را بیشتر از مدل بافت ترجیح می دهند، زیرا هم از نظر زمان بندی و قیمت، بسیار مقرون به صرفه تر از بافت آن است.

انواع طرح تابلو فرش ماشینی کاشان

 تابلو فرش آیه یا آیات قرآنی تابلو فرش مذهبیتابلو فرش منظرهتابلو فرش فرانسویتابلو فرش گل و گلدانتابلو فرش مینیاتوریتابلو فرش حیواناتتابلو فرش ایرانیتابلو فرش مدرنتابلو فرش پرترهتابلو فرش خوشنویسیتابلو فرش تندیستابلو فرش چهره (تبدیل عکس به تابلو فرش)

همانطور که در بالا مشاهده می کنید، سیزده دسته بندی مختلف از طرح تابلو فرش ماشینی وجود دارد که متناسب با نوع سلیقه و دکوراسیون داخلی منزل تان می توانید آن را انتخاب و خریداری کنید.

تابلو فرش آیات قرآنی: این نوع دسته بندی از تابلو فرش آیه از طرح سوره های کوچک قرآنی یا یک آیه خاص، مانند، سوره وان یکاد، چهار قل، آیت الکرسی، توحید، حمد و دیگر آیه های قرآنی که می توانید متناسب با نوع نیاز خود، آن را انتخاب و خریداری کنید.

تابلو فرش مذهبی: تابلو فرش مذهبی هم یکی دیگر از طرح تابلو فرش ها می باشد که توسط خریداران مذهبی مورد توجه و انتخاب قرار می گیرد. طرح های همچون ضریح امامان همچون امام حسین (ع)، امام علی (ع)، امام رضا (ع) و دیگر اماکن مذهبی و تاریخی جزو انتخاب های مشتریان این دسته تابلو فرش ها می باشد.

تابلو فرش منظره: تابلو فرش منظره و طبیعت جزو پرفروش ترین طرح تابلو فرش ماشینی می باشد که نسبت به نوع سلیقه و نیاز خود می توانید آن را از سایت تابلو فرش فرشخونه انتخاب و خریداری کنید. تابلو فرش منظره از نظر موضوعی به سه دسته: کلبه و جویبار، کوه و جنگل و طبیعت بکر تقسیم بندی می شود. که تابلو فرش پس از باران، کلبه و چاه سنگی، کوچه باغ و … نمونه از زیباترین تابلو فرش منظره می باشد

تابلو فرش فرانسوی: تابلو فرش فرانسوی و اروپایی که برگرفته شده از نقاشان فرانسوی و اروپایی می باشد که با رنگ بندی خاصی برای طراحی های خود استفاده می کردند. پرفروش ترین های تابلو فرش فرانسوی شامل: شام آخر، بدرقه عروس، پاسور باز، شاعر جوان و … می باشد که در سایت فرشخونه قابل انتخاب و خریداری است.

تابلو فرش گل و گلدان: تابلو فرش گل و گلدان نمونه از طرح های طبیعی و نقاشی شده هستند که بیشتر برای دکوراسیون های داخلی منزل مانند: راهرو و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. سبک این نوع تابلو فرش به صورت عمودی یا افقی می باشد، که می توانید متناسب با نوع سلیقه خود آن را انتخاب و خریداری کنید.

تابلو فرش حیوانات: تابلو فرش حیوانات به دو دسته اهلی و وحشی تقسیم بندی می شود که حیوانات پر قدرت مانند: شیر، ببر، یوز پلنگ و … به عنوان نماد قدرت، مورد انتخاب قرار می گیرند.

تابلو فرش ایرانی: همانطور که از نامش پیداست، طرح و عکس های آن برگرفته شده از بناهای تاریخی و نقاشی های ایرانی می باشد که به تابلو فرش تبدیل شده است. مانند: بنای تخت جمشید (پاسارگاد)، بیستون، طاق بستان، مقبره سعدی، حافظ و دیگر اماکن های زیبا و توریستی ایران می باشد.

تابلو فرش مدرن: این دسته بندی به تازگی به دسته های جدید تابلو فرش اضافه شده است که طرح های آن برگرفته شده خاص و شیک می باشد که سلایق مختلفی از خریداران را در بر می گیرد.

تابلو فرش پرتره: تابلو فرش پرتره هم نمونه ای از تصاویر اشخاص مهم ورزشکاران، سیاستمداران، خوانندگان، بازیگران و دیگر تصاویر افرادی است که در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

تابلو فرش تندیس: تابلو فرش تندیس هم نمونه دیگر از دسته بندی تابلو فرش ماشینی می باشد که برگرفته شده از نماد های سنگی و تندیس های ساخته شده از افراد مشهور جامعه می باشد. که تصاویر آن به تابلو فرش تبدیل شده است.

تابلو فرش چهره: تابلو فرش چهره جزو پر درخواست ترین طرح تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش می باشد که در سایز بندی مختلف طراحی و تولید می شود. اگر شما هم میخواهید تابلو فرش چهره را به عنوان هدیه در نظر بگیرید،  بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهد بود.

تابلو فرش ماشینی از کجا بخریم؟

فرشخونه مرکز  تخصصی خرید تابلو فرش ماشینی در ایران و کاشان می باشد که شما می توانید متناسب با نوع نیاز و سلیقه خود، انواع طرح تابلو فرش ماشینی را با بالاترین کیفیت و قیمت همراه با قاب یا بدون قاب تابلو فرش انتخاب و خریداری کنید.همچنین در صورت نیاز به راهنمای خرید تابلو فرش، میتوانید با کارشناسان فروش ما در فرشخونه تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم در زمینه را دریافت کنید.

منبع: مرکز خرید تابلو فرش ماشینی (https://farshkhooneh.com)

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!