تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

رکوردِ رقابتی: قیمت افتضاح فروش در بازار امروز 9 اردیبهشت 1403

قیمت دیگنیتی در بازار ایران در طول یک هفته گذشته تحت تاثیر تغییرات قیمت ارز و نیز شرایط تورمی قرار گرفته است. از جمله این تغییرات می‌توان به کاهش 30 میلیون تومانی قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل 1403 اشاره کرد که به 2 میلیارد و 80 میلیون تومان رسیده است. دیگنیتی پرایم مدل 1402 همچنین با کاهش 45 میلیون تومانی به 2 میلیارد و 30 میلیون تومان درآمده است. از سوی دیگر، قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل 1403 به 2 میلیارد و 365 میلیون تومان رسیده که نشان از کاهش 50 میلیونی آن است. همچنین، دیگنیتی پرستیژ مدل 1402 با قیمت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در بازار عرضه شده است که نسبت به هفته گذشته 80 میلیون تومان ارزان‌تر است. با توجه به این تغییرات، قیمت دیگنیتی در بازار آزاد تهران متنوع بوده و تحت تاثیر قیمت‌های کارخانه‌ای و نیز تورم اقتصادی قرار دارد.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۳۰ میلیونی در یک هفته اخیر ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان رسید.

قیمت دیگنیتی صفر مدل پرستیژ ۱۴۰۳ به ۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان رسید که افت ۵۰ میلیونی داشته است.

قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان شد که ۸۰ میلیون تومان نسبت به هفته گذشته ارزان شده است.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر در کارخانه ۱ میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. بر اساس اعلام شورای رقابت قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۲ صفر نیز در کارخانه ۱ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع دیگنیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!