تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بازگشت ستاره‌ی هالیوودی H۶ به بازار ایران: با افتخار و دلربایی!

خودرو هاوال هیبریدی H۶ یک خودرو مدرن با امکانات فناورانه کامل است که در طراحی و تجهیزاتش از رادارهای مدرن استفاده می‌کند. این خودرو دارای رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و ترمز اضطراری می‌باشد.
هاوال H۶ از یک موتور ۱۵۰۰ سی سی تشکیل شده است که ترکیبی از موتور بنزینی با قدرت ۱۴۷.۵ اسب بخار و موتور برقی با قدرت ۱۷۴ اسب بخار است. این خودرو همچنین از تعویض دنده الکترونیکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای مخصوص راننده و سرنشین جلو و پرده‌های هوا جهت افزایش ایمنی استفاده می‌کند.
امکان معرفی هایبرید H2 و H6 به بازار ایران نشان از تلاش شرکت BM CARS در جلب توجه مشتریان ایرانی و ارایه خودروهای مدرن و ایمن دارد.هاوال H6 انتظار می‌رود با عملکرد و تجهیزات خود، جایگاه مناسبی در بازار خودروهای ایرانی پیدا کند.

اعتماد آنلاین نوشت: هاوال هیبریدی H ۶ با بکارگیری انواع رادار‌های روز دنیا خودروی مدرنی محسوب می‌شود؛ رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری تنها بخشی از امکانات فناورانه این خودرو است. 

با انتشار اطلاعات محصول H۶ توسط BM CARS مشخص شد، هاوال این‌بار با محصول هیبریدی H۶ به ایران می‌آید.

این خودروی برقی-بنزینی از یک موتور ۱۵۰۰ سی. سی بهره می‌برد که موتور بنزینی آن قدرتی معادل ۱۴۷.۵ اسب بخار و موتور برقی آن معادل ۱۷۴ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. همچنین هاوال H۶ به دلیل بهره‌مندی از تعویض دنده الکترونیکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی و پرده‌ای جزو خودرو‌های ایمن شناخته می‌شود.

هاوال هیبریدی H۶ با بکارگیری انواع رادار‌های روز دنیا خودروی مدرنی محسوب می‌شود؛ رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری تنها بخشی از امکانات فناورانه این خودرو است.

پیش از این گروه بهمن هاوال H۲ را به ایران معرفی کرده بود؛ این محصول در زمان ورود به ایران به سرعت جایگاه خوبی در بازار پیدا کرد و توانست نظر دوست‌داران خودرو را به خود جلب کند.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!