تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

راز کسب درآمد میلیونی با آموزش پتینه کاری: راهی جذاب برای تحقق رویاهایتان • مجله تصویر زندگی

راز کسب درآمد میلیونی با آموزش پتینه کاری: راهی جذاب برای تحقق رویاهایتان • مجله تصویر زندگی

آیا فکر می‌کنید که می‌توانید با آموزش و کسب تجربه در حوزه پتینه کاری به درآمد میلیونی دست پیدا کنید؟ پتینه کاری یک هنر زیبایی است که با استفاده از تکنیک‌های خاص و مواد مناسب می‌توانید طرح‌های زیبا و منحصر به فرد ایجاد کنید. این هنر بازاری جذاب و پرفروش دارد و افرادی که در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارند، می‌توانند به سود قابل توجهی دست یابند.

با مطالعه و آموزش مناسب در زمینه پتینه کاری و انجام تمرین‌های عملی، می‌توانید به یک متخصص در این حوزه تبدیل شوید و محصولات خود را به بازار عرضه کنید. مجله تک فاناین امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از تجارب و راهنمایی‌های کارشناسان در این زمینه بهره مند شوید و راهی برای کسب درآمد میلیونی با پتینه کاری پیش رو داشته باشید. این فرصت را از دست ندهید و به دنیای رنگارنگ و زیبای پتینه کاری پشت سر بخورید.

یکی از هنرهایی که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان رایج است و علاوه بر زیبایی و چشم‌نوازی‌اش می‌تواند منبع درآمد بسیار خوبی برای افراد به خصوص خانم‌ها باشد، هنر پتینه کاری است. دقت کنید نه تنها در این حرفه بلکه در هر هنر و شغلی که دارید اگر می‌خواهید به درجه استادی برسید و بیشترین درآمد را از کارتان کسب کنید و البته به دنبال هنری هستید که زندگی شما را از روزمرگی خارج کند پتینه کاری مناسب شماست.

باید فراموش نکنید که کسب این هنر نیازمند تجربه و آموزش است. این موضوع نباید شما را خسته کند زیرا در آینده‌ای نزدیک می‌توانید تجربیات ارزشمند خود را به دیگران کارآموزان آموزش دهید و از راه آموزش پتینه کاری درآمد میلیونی کسب کنید. در ادامه جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با این هنر کاربردی با ما همراه باشید.

پتینه کاری چیست؟

بهتر است قبل از هر چیز با پتینه کاری، این هنر جهانی، بیشتر و بهتر آشنا شوید. در واقع در این هنر پتینه کاران ماهر به کمک رنگ‌های مختلف و دکوراتیو، طرح‌های خاصی روی سطوح مختلف از جمله دیوار، مبلمان، سقف و دیگر اشیا ایجاد می‌کنند و به عبارت دیگر به کهنه کاری آن می‌پردازند.

معمولا پتینه دیوار و طراحی سقف از مهم‌ترین کاربردهای هنر پتینه است و بیشتر افراد متقاضی زیباسازی و کهنه کاری فضای مورد نظرشان با استفاده از تکنیک‌های پتینه هستند. دستان هنرمند یک پتینه کار می تواند با ایجاد فرو رفتگی‌ها، برجستگی‌ها، تشخیص و شناختن رنگ‌ها، ظاهر و فضای جدیدی پدید آورند که در عین به وجود آوردن طرحی مدرن و جذاب حس قدیمی بودن و کهنگی را القا کند.

درآمد یک پتینه کار حرفه ای چقدر است؟

لازم به ذکر است که بازار کار پتینه کاران در ایران حالت صعودی دارد.

با توجه به اینکه قیمت پتینه کاری با توجه به عوامل مختلفی متفاوت و متغیر است، اگر حد متوسط را در نظر بگیریم، یک فرد ماهر در زمینه پتینه کاری که در ماه چند کار هنری انجام دهد، به طور میانگین درآمدی معادل ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان در ماه خواهد داشت.

البته در نظر داشته باشید حساب کار و آموزش از همدیگر جداست. یعنی پتینه کاری که در ماه چندین پروژه انجام دهد دستمزدی مشابه مبلغ بالا دریافت می‌کند.

اما اگر فردی در کنار انجام پروژه، آموزش پتینه کاری به هنرجویان را نیز داشته باشد می‌تواند درآمدی بسیار بیشتر از مبالغ بیان شده به دست آورد. گرچه متناسب با پروژه و مکان پروژه ای که دریافت میکنید دستمزد متفاوت تری هم خواهید داشت. پروژه های بزرگتر دستمزدهای بالاتر میلیونی نیز دارند.

مزایای هنر پتینه کاری

ماندگاری بیشتر پتینه نسبت به رنگ روغن و گچتنوع بیشتر و گسترده‌تر در مقایسه با کاغذ دیواری‌هاهزینه منصفانه و مقرون به‌صرفهقابل شستشو و ضد آباجرای سریع در کوتاه‌ترین زمانخشک شدن سریعپوشیدگی ترک، درز و خرابی دیوار یا وسیله

انواع آموزش پتینه کاری و نگاه اجمالی به درآمد آن

همانطور که در طول مطلب به این موضوع پرداختیم، پتینه کاری سر فصل‌ها و مباحث مختلفی دارد که هنرجویان با توجه به علاقه و سبک کارشان می‌توانند به شرکت در دوره‌های آموزش پتینه کاری بپردازند.

آموزش پتینه کاری مدرن

معمولا در هنر پتینه کاری به روش مدرن بیشتر به سلیقه و خواست افراد توجه می‌شود تا مسئله کهنه کاری.

جالب است بدانید امروزه معماری بیشتر ساختمان‌هایی که در ایران و کشورهای دیگر ساخته می‌شوند، به سبک پتینه مدرن است.

آموزش پتینه کاری ساختمان

پتینه کاری و طراحی دیوارهای ساختمان به روش‌های مختلفی مانند تکنیک راه راه کردن، استفاده از پارچه، ورق، اسفنج و پتینه رنگ روغن قابل اجراست. همچنین پتینه کاری روی دیوارها به راحتی می‌تواند ترک‌ها و عیوب دیوار را پوشانده و به دوام سطوح کمک کند.

آموزش پتینه کاری سقف

همانطور که می‌دانید سقف نقش مهمی در زیبایی و جذابیت هر فضایی دارد. بنابراین بسیاری از افراد که به این موضوع آگاهند، درخواست پتینه کاری سقف را از افراد توانمند می‌کنند. پتینه کاری سقف را بر روی هر سطح و با هر جنس و ماده‌ای انجام داد.

پتینه کاری سقف قطعا از آن دسته هنرهای جذاب و پردرآمد است که باب پسند تمام گروه هاست.

آموزش پتینه کاری چوب

یکی دیگر از مهارت‌های شگفت انگیز یک پتینه کار حرفه ای، ایجاد اثر کهنگی و زیبایی بر روی انواع اشیا از قبیل کمد، میز دارو، بوفه و هر وسیله دیگر است. برای ایجاد این تغییر خلاقانه و کم هزینه بر روی وسایل می‌توان از رنگ روغن، اکلیریک، شاپان، لاک الکل و سایر موارد بهره گرفت.در صورتی که در این هنر به تبحر برسید می توانید درآمدهایی حتی خارج از حد تصور کسب کنید.

آموزش پتینه کاری ظروف

ظروف و سایر مجسمه‌های سفالی با توجه به قدمت قدیمی که دارند در صورتی که با هنر پتینه ترکیب شوند، یک اثر ماندگار و با ارزش به وجود می‌آورند.

در نظر داشته باشید وسیله سفالی که باید روی آن پتینه کاری انجام شود باید کوره نرفته و فاقد رنگ و لعاب و به اصطلاح خام باشد.

این تکنیک پتینه برای پرکردن اوقات فراغت بسیار مناسب است و باید دقیق و با حوصله صورت گیرد.این شاخه شاید درآمدی به اندازه سایر شاخه ها نداشته باشد اما آفرینش آثار ارزشمند و چشمگیر قطعا ارزش خرید با قیمت های بالا را نیز دارد ؛ پس در هر کاری خلاقیت حرف اول را می زند.

مطالبی که خواندید از مهم‌ترین و رایج‌ترین زیر مجموعه‌های آموزش پتینه کاری محسوب می‌شوند که هنرجویان می‌توانند با یادگیری آن‌ها و کسب تجربه‌های لازم تبدیل به یک پتینه کار حرفه ای شوند و درآمد کسب کنند.

از طرفی پتینه کاران و استادان هنرمند در این زمینه نیز علاوه بر به عهده گرفتن پروژه‌های متعدد، می‌توانند با برگزاری جلسات آموزش پتینه کاری و به اشتراک گذاشتن تجارب و هنرهایشان با دیگران، درآمد خوبی به دست آورند.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!