تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

شش عطر بی‌نظیر، ارزان و مشابه به عطرهای لوکس

شش عطر بی‌نظیر، ارزان و مشابه به عطرهای لوکس

عطر یکی از عناصر جادویی و شگفت‌انگیز است که می‌تواند بهبودی در روابط اجتماعی شما ایجاد کند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. اما برخی از افراد به دلیل قیمت بالای عطرهای اورجینال، از خرید آنها منصرف می‌شوند. خوشبختانه، امروزه می‌توان با خرید عطرهای جایگزین با بوی مشابه، همچنان از رایحه‌ای خوشایند و جذاب برخوردار شد.

تفاوت اصلی بین عطرهای گران‌قیمت و ارزانتر، معمولاً به برند و مواد تشکیل‌دهنده آنها برمی‌گردد. بنابراین، با خرید عطرهای مقرون به صرفه می‌توانید تجربه مشابهی را دریافت کنید. در این نوشته، چند نمونه از این عطرها معرفی شده است که شامل عطر‌های مختلف از برندهای مختلفی می‌شوند.

از جمله این عطرها، عطر زارا اپل جویس، عطر بادی شاپ وایت ماسک فلورا، عطر ایسه میاکه لئو د ایسه، عطر زارا گاردنیا، عطر مارک جاکوبز دیسی دریم و عطر گلدن دیکید زارا است که هر یک ویژگی‌ها و روایح خاص خود را دارند. این عطرها علاوه بر بوی دلپذیر، با قیمت‌های مقرون به صرفه، گزینه‌های عالی برای استفاده روزمره و مناسبت‌های مختلف هستند.

تک فان- عطر یک عنصر جادویی و شگفت انگیز است که می تواند انقلابی در بهبود روابط اجتماعی شما به وجود آورد، موجب افزایش اعتماد به نفستان شود و جذابیتتان را چند برابر کند. با این وجود، عطرهای اورجینال این روزها آنقدر گران شده اند که بسیاری از افراد از خرید عطر صرفنظر می کنند. خبر خوش اینکه برای داشتن یک رایحه شیک، نیاز به صرف هزینه خیلی زیاد نیست و شما می توانید با خرید عطرهای جایگزین که بوی آنها با عطرهای شیک و ممتاز برابری می کنند، همچنان از رایحه خوش آنها برخوردار شوید. در واقع می توان گفت علت تمایز عطرهای لوکس از عطرهای مقرون به صرفه، به برند و مواد تشکیل دهنده آنها برمی گردد و شما می توانید با صرف هزینه کمتر برای خرید یک عطر مقرون به صرفه همان عملکرد عطرهای گران قیمت را شاهد باشید. در ادامه قصد داریم چند نمونه از این عطرها را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

1- عطر ادکلن زارا اپل جویس، 180 میلی لیتر (قیمت: 2,700,000 تومان)

به گزارش تک فان، رایحه عطر زارا اپل جویس بسیار شبیه به عطر «شنل چنس» است؛ اگرچه از نظر کیفیت و ماندگاری کمی ضعیف تر از این عطر است. این عطر مناسب خانم هایی است که به رایحه های خیلی پودری یا شیرین علاقه ندارند، اما دوست دارند یک عطر زنانه داشته باشند. از جمله روایح به کار رفته در این عطر ملایم می توان به رایحه سیب، گریپ فروت، رز و مشک اشاره کرد. این عطر نشان دهنده جوانی، زنانگی و پیچیدگی شماست.


2- عطر بادی شاپ مدل وایت ماسک فلورا، 30 میلی لیتر (قیمت: 1,000,000 تومان)

عطر وایت ماسک فلورا بادی شاپ یک عطر گلی زنانه و مناسب فصل بهار است که در تولید آن از اسانس مشک سفید، نت‌های نشاط‌آور ترنج(برگاموت)، فلفل صورتی و دسته‌ای از شکوفه‌های گل صدتومانی(پیونی) و زنبق دره استفاده شده است. این عطر 100 درصد گیاهی رایحه ای بسیار سبک و پودری داشته و برای استفاده روزمره مناسب است. همچنین کیفیت، رایحه و ماندگاری بالاتر از حد انتظار نسبت به قیمتش ارائه می دهد.


3- عطر ایسه میاکه لئو د ایسه زنانه، 100 میلی لیتر (قیمت: 5,500,000 تومان)

ایسه میاکه لئو د ایسه یک عطر زنانه بسیار محبوب است که همچون آب چشمه‌ها زلال و شفاف است و روح قطرات آبشارها، رایحه گل‌ها و بوی جنگل های بهاری را در خود جای داده است. این عطر سرشتی گل‌فام و آبزی‌ـ‌دریایی دارد و از جمله بهترین نت های به کار رفته در آن می توان به رایحه گل رز، نیلوفر آبی، زنبق، گل های تازه و چوب های گرانبها اشاره کرد. این عطر خنک برای استفاده در ایام معتدل و گرم سال مناسب است.


4- عطر زارا گاردنیا، 90 میلی لیتر(قیمت: 3,400,000 تومان)

عطر ادکلن زارا گاردنیا به دلیل شباهت زیادش با عطر «ایو سن لورن بلک اپیوم» به عنوان یکی از پرطرفدارترین عطرها در دنیا شناخته می شود. این عطر گرم و ارزان قیمت یکی از بهترین عطرها برای استفاده در مناسب ها و رویدادهای شبانه و لوکس است و از جمله روایح برتر آن می توان به اسانس شکوفه پرتقال، قهوه، هلو و تمشک اشاره کرد. نکته جالب در خصوص این عطر عدم تمایز بین نت های بالایی، میانی و پایه است.


5- عطر مارک جاکوبز دیسی دریم، 100 میلی لیتر (قیمت: 5,800,000 تومان)

عطر مارک جاکوبز دیسی دریم یک عطر ساده، سبک و لذت بخش است که رایحه ای بسیار شبیه به L’Eau D’Issey دارد. این عطر آمیزه‌ای نایاب از رایحه‌های گلی و میوه‌ای است و از جمله روایح برتر به کار رفته در آن می توان به رایحه شاه توت، گریپ فروت، گلابی آبدار، یاس، لیچی، ویستریا آبی، چوب سفید، مشک و آب نارگیل اشاره کرد. این عطر خنک زنانه برای استفاده در ایام معتدل و گرم سال مناسب است.


6- عطر گلدن دیکید زارا زنانه، 80 میلی لیتر (قیمت: 3,300,000 تومان)

عطر گلدن دیکید زارا یک عطر خنک زنانه است که رایحه آن شباهت زیادی به عطر محبوب YSL Libre دارد. این عطر از نت های اولیه ماندارین تازه و انرژی‌بخش، نت های ثانویه گل یاس و شکوفه‌ی پرتقال و نت های پایانی وانیل و اسطوخودوس تشکیل شده است و با پخش بوی متعادل، ماندگاری بالا و قیمت مقرون به صرفه خود طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.

ریحانه میرسمیعی

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!