تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

چهار؛ لاک ناخن های لوکس و شیک که حتما دوستشان خواهید داشتید!

چهار؛ لاک ناخن های لوکس و شیک که حتما دوستشان خواهید داشتید!

لاک زدن برای خانم‌ها بخشی از روتین زیبایی آن‌هاست و همواره انتخابی مهم محسوب می‌شود. در دنیای لاک‌ها، تنوع زیادی از رنگ‌ها، سبک‌ها و مدل‌ها وجود دارد که انتخاب لاک مناسب ممکن شود. به گزارش تک فان، 8 گزینه برتر برای لاک‌های روز دنیای مد و زیبایی ارائه شده است؛ انتخاب‌هایی که با هر سلیقه‌ای سازگاری دارند و قطعاً از انتخاب آنها پشیمان نمی‌شوید.

رنگ‌هایی مانند قرمز، کرم، کروم، شاینی، زرشکی، صدفی، صورتی و مشکی از پیشنهادات این فهرست برخوردارند. هر کدام از این رنگ‌ها خصوصیت‌ها و جلوه‌های خاصی دارند که می‌توانند تیپ شما را جذاب‌تر و دلربا نشان دهند.

برای مثال، رنگ قرمز همواره مد را دنبال می‌کند و رنگ کرم با هر چهارقبیله‌ای هماهنگ است. رنگ‌های لاک شاینی نیز می‌توانند طرفداران خود را با درخشش خود جذب کنند. با انتخاب رنگ مناسب و نحوه استفاده صحیح، می‌توان زیبایی دستان و ظاهر عمومی را بهبود بخشید.

تک فان- «تابستون شده فکر لاکای ناخنت هستی؟! تکراری نزن خب!»

لاک زدن برای خانم‌ها یکی از انگیزه‌های زیبایی ظاهری است. از آنجا که دنیای لاک‌ها تنوع زیادی دارد و به رنگ و سبک و مدل‌های مختلفی هم دیده می‌شود.

به گزارش تک فان، اگر شما هم هر بار که می‌خواهید رنگ لاکتان را عوض کنید دغدغه‌ی این را دارید که چه انتخابی داشته باشید این 8 مورد به شما پیشنهاد می‌شود. بعضی رنگ‌ها هستند که ناخن‌های شما را آنقدر زیبایی می‌بخشند که تیپ شما را لوکس و جذابتر جلوه می‌دهند. این رنگ‌ها که تک فان برای شما درنظر گرفته است با هر سلیقه‌ای تطابق دارد و اگر آنها را انتخاب کنید هرگز پشیمان نمی‌شوید!

رنگ قرمز برای لاک همیشه مد است. در هر فصل و مناسبتی یکی از بهترین انتخاب‌هاست و هرگز دلتان را نخواهد زد.

رنگ کرم برای لاک از جذابیت زیادی برخوردار است. این رنگ به دلیل خنثی بودن با هر رنگ لباس و آرایشی همخوانی دارد. اگر از سادگی آن خوشتان نمی‌آید می‌توانید رنگ کرم را در کنار طراحی خاص و مورد دلخواهتان به کار ببرید.

لاک کروم برای ناخن بی نهایت شیک است. مخصوصا اگر کروم را بر روی رنگ سبز کمرنگ بزنید جلوه آن بی نهایت خواهد شد. حتما این مدل را امتحان کنید و از زیبایی دستانتان لذت ببرید.

اگر طرفدار درخشش هستید و از اینکه ناخن‌هایتان مرکز توجه باشد خوشتان می‎‌آید بهتر است به لاک‌های شاینی در رنگ‌های مختلف توجه ویژه داشته باشید.

از شیک بودن و ابهت این رنگ هر چه بگوییم کم است! لاک زرشکی به هر رنگ پوستی می‌آید و اگر یک بار آن را امتحان کنید متوجه وقار و قدرت زنانه‌ای که به شما می‌بخشد خواهید شد!

یکی از پرجاذبه ترین رنگ‌های لاک صدفی است. شما با هر بار تکان دادن دستتان تلالو خیره کننده آن را مشاهده خواهید کرد. از کنار این لاک به راحتی نگذرید که تیپ شما را لوکستر نشان خواهد داد!

صورتی رنگ دخترانه زیبایی است که برای هر خانمی دوست داشتنی است. استفاده از طیف صورتی پررنگ یا کمرنگ در کنار هم باعث زیبایی بیشتر دست شما خواهد شد. حتی می‌توانید از فرنچ صورتی هم برای لاکتان بهره بگیرید. مطمئن باشید در فصل بهار و تابستان صورتی حال شما را بهتر خواهد کرد!

انتخاب لاک مشکی با هر سلیقه‌ای جور نیست اما خاص بودن آن تیپ و ظاهر شما را متفاوت جلوه خواهد داد. اگر در کنار رنگ مشکی از نقره‌ای، طلایی یا سفید هم استفاده کنید جذابیت آن بیشتر می‌شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!