تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

پرفروش تا آخر هفته: آماده تحویل خودرو‌های وارداتی از فردا

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد که از اول هفته آینده خودروهای وارداتی و خودروهای برقی به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه خواهند شد. این اقدام جدید در راستای توسعه بازار خودرو در کشور انجام شده است. به گفته رئیس سازمان، تا زمانی که سامانه فروش خودروهای برقی آماده نشود، این نوع خودروها نیز در سامانه اصلی عرضه خواهند شد. این اقدام نشان از تلاش دولت برای توسعه بازار خودرو برقی در ایران است. با این تدابیر، امکان تنوع بیشتری در فروش خودروها فراهم شده و مشتریان می‌توانند از گزینه‌های مختلف بهره‌مند شوند. اعلام زمان شروع عرضه خودروهای وارداتی و برقی به بازار، انتظارات مثبتی را در بین مردم و صنعت خودروسازی ایران ایجاد کرده است.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از آغاز عرضه خودرو‌های وارداتی و خودرو‌های برقی از روز یکشنبه در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی ضیغمی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده از روز یکشنبه هفته آینده خودرو‌های وارداتی از جمله خودرو‌های برقی در سامانه فروش خودرو‌های وارداتی عرضه شود.

وی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودرو‌های برقی آماده شود، خودرو‌های برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد؛ بنابراین در اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال جاری، خودرو‌های برقی نیز عرضه می‌شود.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!