تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بهترین گزینه برای انتخاب یک عنوان جذاب ممکن است “پنجره‌های زیبای زندگی در کیش” باشد.

بهترین گزینه برای انتخاب یک عنوان جذاب ممکن است “پنجره‌های زیبای زندگی در کیش” باشد.

در انتخاب بین جاهای دیدنی کیش و تفریحات آن، باید به تفاوت هدف خود از سفر دقت کنیم. اگر به دنبال تجربه کردن فضاهای زیبا، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و یا طبیعت بکر هستید، بهتر است جاهای دیدنی کیش را انتخاب کنید. از جاذبه‌هایی همچون پل هنگام، پارک امروز، پلاژ ها، سواحل زیبا و غار کاروان‌ها بی‌بدیل استفاده کنید.

اما اگر به دنبال تفریح و سرگرمی در محیطی مدرن و پویا هستید، تمایل به انتخاب تفریحات کیش خواهید داشت. از مراکز خرید مدرن، پارک‌ها و تفریحات خارج از اتاق، ورزش‌های آبی و خستگی‌ناپذیر و جشنواره‌های متنوع خود بهره ببرید.

به طور کلی، روستای کیش ترکیبی از تاریخ و مدرنیته، صلح و هیجان، طبیعت و تکنولوژی را فراهم می‌سازد و به شما این امکان را می‌دهد که تجربه‌ی یک سفر منحصربه‌فرد را از زوایای مختلف بچشید. انتخاب شما بستگی به سلیقه و ترجیحات شخصی شما دارد.

وقتی به جزیره کیش سفر می‌کنید، لیست متنوعی از جاهای دیدنی شهر و تفریحات مختلف برای شما وجود دارد. اگر تعداد روزهای سفر شما به‌اندازه کافی زیاد باشد می‌توانید از هر دو این امکانات استفاده کنید. اما متاسفانه اکثرا تعداد روزهای سفر محدود است و باید از بین جاهای دیدنی یا تفریحات متنوع انتخاب کنید. برای رسیدن به کیش از شهرهای شمال باید بلیط هواپیما ساری کیش را خریداری کنید. برای انتخاب تفریحات یا دیدنی‌های این شهر نیز خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند.

آشنایی با مکان‌های دیدنی کیش

اگر شما جزء افرادی هستید که در سفر به بازدید از مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر علاقه‌مند هستند، لیستی که در ادامه مشاهده می‌کنید را در برنامه سفرخود بگنجانید.

به دنیای زیر زمینی ۲۰۰۰ ساله کیش سر بزنید

در میدان المپیک جزیره کیش به پایاب یکی از تاریخی‌ترین بناهای جزیره می‌رسید. پایاب‌ها بناهایی بودند که درکنار چاه یا قنات ساخته می‌شدند و این امکان را فراهم می‌کردند تا افراد بتوانند به سطح آب نزدیک شوند. حالا پایاب ۲۰۰۰ ساله کیش یکی از جاذبه‌های زیبای گردشگری این شهر است. این‌جا می‌توانید علاوه‌بر آشنایی با سیستم پایاب از رستوران یا چایخانه مجموعه نیز استفاده کنید و لذت ببرید.

گشت‌و‌گذار در دره زیبای پرتغالی‌ها را فراموش نکنید

دره پرتغالی‌ها منطقه سرسبز و فرح بخشی از جزیره کیش است که محل اقامت پرتغالی‌ها در این جزیره بوده است. این‌جا می‌توانید به تماشای یکی از اعجاب‌انگیزترین درخت‌های جهان ینی انجیر معابد بروید. همچنین می‌توانید از آب انبار و شهر تاریخی حریره که در این دره زیبا قرار دارد، دیدن کنید. بد نیست بدانید که دره پرتغالی‌ها دارای مجموعه تفریحی کاملی با تمام امکانات رفاهی برای پیک‌نیک و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است.

یک گردش ماجراجویانه در قلعه جنی کیش

قلعه جنی یک بنای معمولی با قصه‌های عجیب‌و‌غریب است. محلی‌ها اعتقاد دارند در این قلعه جن‌هایی مشاهده شده‌اند که عامل مرگ‌و‌میر بودند. تعدادی از افرادی که از دهه چهل به بعد و بعد از دیده‌شدن جن به این بنا آمده‌اند به دلایل نامعلومی کشته شده‌اند. این قلعه را در جاده جهان جزیره و نرسیده به کشتی یونانی خواهید دید. قلعه‌ای که از دهه ۴۰ و بعد از مرگ ناگهانی چند سرباز متروکه شده و کسی جرعت تخریب آن را نداشته است.

بازدید از کشتی یونانی و منظره زیبای آن

تعریف کشی یونانی کیش را حتما شنیده‌اید. کشتی لوکس و منحصربه‌فردی که انگلیسی‌ها ساختند و یونانی‌ها با آن در این منطقه به گل نشستند. تلاش‌های بعدی یونانی‌ها برای حرکت‌دادن کشتی زیبا و لوکسشان موفق نبود و در نتیجه این کشتی در ساحل جزیره کیش باقی ماند. حالا گردشگران می‌توانند طلوع و غروب زیبای آفتاب را با کشتی یونانی زیباتر از همیشه تماشا و تصاویر منحصربه‌فرد و جذابی از آن را ثبت کنند.

قدم‌زدن در شهر زیر زمینی و شگفت‌انگیز کاریز

شهر زیر زمینی کاریز درواق یک قنات زیبای ۱۰ هزار متر مربعی است که برای تماشای آن باید ۱۶ متر داخل زمین بروید. دیوارهای تاریخی که با صدف‌های زیبا تزئین شده‌اند و گستردگی این قنات شما را هیجان‌زده خواهد کرد. علاوه‌بر آن در این شهر زمینی امکان استفاده از رستوران، بازدید از موزه و خرید از فروشگاه صنایع دستی را دارید. بنابراین توصیه می‌شود که در سفر به کیش حتما به این شهر زیر زمینی جذاب هم سر بزنید.

تماشای درخت کهنسال و زیبای کیش

در شمال جزیره به یکی از دیدنی‌های زیبای کیش برخورد می‌کنید. درخت سبزی که محلی‌ها اعتقاد دارند، قدمت آن به ۶۰۰ سال می‌رسد. اگر با بومیان منطقه صحبت کنید به شما خواهند گفت که این درخت سبز یک درخت مقدس کهنسال است که حاجت می‌دهد. این درخت زیبا را حتما در سفر به کیش ببینید که محلی‌ها به آن دخیل می‌بندند و منظره جذابی را درست می‌کنند. البته لیست مکان‌های دیدنی کیش به این‌جا ختم نمی‌شود. شما همچنین می‌توانید در این سفر از روستای باغو، آب انبار دوقلو، خانه مردم شناسی، خانه تاریخی اعیانی و.. دیدن کنید.

آشنایی با امکانات تفریحی کیش

همان‌طور که حتما می‌دانید جزیره کیش امکانات تفریحی متنوع و بسیار خوبی دارد. حالا اگر انتخاب شما در این سفر امتحان‌کردن این امکانات تفریحی است با ادامه این مطلب و لیست تفریحات جذاب و پرطرفدار کیش همراه باشید.

تماشای پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان

اگر به تماشای گونه‌های جذاب و اعجاب‌انگیز پرندگان علاقه دارید و می‌خواهید زمانی را با دلفین‌های بازیگوش بگذرانید از این دو پارک زیبای جزیره دیدن کنید. در باغ پرندگان کیش امکان این را دارید که بیش‌از ۵۰ گونه مختلف از پرندگان را مشاهده کنید. از طرفی اگر با کودکان سفر می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که از تماشای دلفین‌های بازیگوش در پارک دلفین‌ها حسابی لذت خواهند برد.

یک تفریح هیجان‌انگیز در کلوپ تفریحات دریایی مارینا

مارینا کیش محل نگهداری شناورهای تفریحی لوکس است. اگر هوس تفریح آبی لوکس و هیجان‌انگیز کرده‌اید، به مجموعه مارینا جزیره کیش سر بزنید. بی‌شک یکی از لوکس‌ترین مجموعه‌های تفریحی را امتحان می‌کنید که سفر خاطره‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. یات کلاب، رستوران وی.‌آی.‌پی، غرفه‌های غذا و نوشیدنی، کلوپ تفریحات آبی و لانژ ساحلی بخشی از امکانات مارینای کیش است.

مجموعه هیجان‌انگیزی از ماهی‌ها و خزنده‌ها در آکواریوم کیش

برای دیدن ۷۰ نوع ماهی و ۱۰۰ گونه خزنده در یک آکواریوم غول‌پیکر آماده‌اید؟ این‌جا دو آکواریوم ۵۰ و ۲۰ لیتری برای نگهداری کوسه‌ها، ماهی‌ها و خزندگان وجود دارد که از تماشای آن حیرت‌زده خواهید شد. به‌خصوص اگر با بچه‌ها به کیش سفر می‌کنید تماشای این آکواریم زیبا را ازدست ندهید. همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم تفریحات جزیره کیش هم مانند جاهای دیدنی آن بسیار متنوع است و ما به تعدادی از پرطرفدارترین آن‌ها پرداختیم.

ارزان‌ترین بلیط کیش ساری را از فلای تودی بخرید

آیا هنوز هم وقت و انرژی خود را صرف خرید حضوری بلیط می‌کنید و هزینه زیادی برای خرید بلیط، رزرو هتل و خدمات سفر متحمل می‌شوید؟ آیا می‌دانید که با خرید آنلاین بلیط از وب سایت فلای تودی می‌توانید تا حدود زیادی در وقت و هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. فلای تودی وب سایت تخصصی فروش بلیط، رزرو هتل و خدمات سفر مانند ترانسفر فرودگاهی است. در این وب سایت می‌توانید خدمات مختلف را جست‌و‌جو کرده و بعد از مقایسه آن‌ها بهترین‌ خدمات و قیمت‌ها را انتخاب کنید. همچنین با ثبت نام در وب سایت فلای تودی این امکان را دارید که قبل از همه از بلیط لحظه آخری و پروازهای چارتر مطلع شوید. شما می‌توانید با انتخاب این پروازها هزینه‌های سفر خودتان را تا حد امکان کاهش دهید.

بنابراین اگر قصد سفر به کیش زیبا را دارید همین حالا وارد وب سایت فلای تودی شده و خدمات مورد نظرتان را خریداری کنید. همچنین نیازی نیست نگران تغییر زمان احتمالی سفرتان باشید. فلای تودی امکان استرداد سریع بلیط را برای شما فراهم کرده است. پس منتظر نمانید و یک سفر خاطره‌انگیز به جزیره زیبای کیش را با فلای تودی آغاز کنید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!