تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

راه اندازی استایل و راحتی با شلوار پارچه ای جوان تر – رازهای جدید مجله تصویر زندگی

راه اندازی استایل و راحتی با شلوار پارچه ای جوان تر – رازهای جدید مجله تصویر زندگی

استایل و راحتی با شلوار پارچه ای جوان توجه زیادی به جزئیات ظاهری و احساسی انسان می‌دهد. استفاده از شلوار‌های پارچه ای جوان، یک تنوع خوب و مناسب در ظاهر و شیوه‌ی لباس پوشیدن است. این نوع لباس‌ها به شما اجازه می‌دهد که در هر مکان و زمانی با راحتی و استایلی زیبا حضور داشته باشید. شلوارهای پارچه ای نه تنها انعطاف‌پذیری و راحتی بیشتری را به شما ارائه می‌دهند، بلکه جوان‌تر و پویاتر به نظر می‌آیید. در کنار اینها، این نوع شلوارها به شما این امکان را می‌دهند که با انتخاب های مختلف در طرح‌ها و رنگ‌ها، استایل خود را متنوع تر و جذاب تر کنید. به طور کلی، شلوارهای پارچه ای جوان تازگی و جوانی بیشتری به شما می‌بخشند و استایل شما را برای هر موقعیتی بهتر و متنوع تر می‌کنند.

یکی از لباس‌های مهمی که توسط هر فردی پوشیده می‌شود، قطعا شلوار است. متأسفانه بسیاری از افراد به شلوار خود اهمیت نداده و مدل‌های ساده آن را تهیه می‌کنند. این کار نه‌تنها موجب ازبین‌رفتن جذابیت، بلکه باعث بد شدن استایل شما می‌شود.

به همین دلیل باید جذاب‌ترین نوع را انتخاب کنید. یکی از سبک‌ترین و خاص‌ترین مدل‌های شلوار، مدل پارچه‌ای آن است. مدل پارچه‌ای وزن سبکی داشته و کمترین تعریق را در میان دیگر پارچه‌ها دارد. همراه ما باشید تا در ادامه به‌طور کامل این نوع را برای شما بررسی کنیم.

شلوار پارچه‌ای؛ بهترین انتخاب برای مردان

یکی از انواع شلوارهای مردانه که می‌توانید در استایل‌ها و مناسبت‌های گوناگون آن را بپوشید، مدل‌های پارچه‌ای هستند. این مدل‌ها با استفاده از پارچه‌های نازک و سبک تولید شده و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. اکثر مدل این لباس حالت کشسانی نداشته و پارچه‌های معمولی هستند.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که این محصول با استفاده از پنبه درست می‌شود. در واقع نخ پنبه پس‌از فرآوری‌شدن به کارگاه‌های پارچه‌دوزی رفته و سپس رنگ می‌گیرد. شما می‌توانید در مدل‌های مختلفی این محصول را خریده و با انواع لباس‌های خود ست کنید.

انواع شلوار پارچه‌ای مردانه

باید گفت که به‌دلیل محبوبیت بالای مدل پارچه‌ای، این شلوار در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. شما این توانایی را دارید که به‌جای خرید مدل‌های ساده و ارزان، مدل‌های به‌روز و خاص این لباس را انتخاب کنید. محبوب‌ترین مدل‌های این محصول به شرح زیر هستند.

شلوار پارچه‌ای کلاسیک یا راسته

مدلی محبوب و رایج که از انواع این لباس در فروشگاه‌های مختلف وجود دارد، شلوارهای پارچه‌ای کلاسیک هستند. این مدل را با نام راسته نیز می‌شناسند. دلیل این موضوع صاف بودن پارچه این مدل و آزاد بودن آن است. خلاف اکثر مدل‌های شلوار جین، در این مدل پارچه آزاد بوده و به‌شکلی صاف قرار می‌گیرد.

این امر باعث می‌شود تا شلوار به بهترین شکل در پاها ایستاده و استایل شما را شیک و خاص کند. موضوع مهمی که باید برای این مدل در نظر داشته باشید این است که باید در استایل‌های کلاسیک و به‌اصطلاح اولد مانی از آن استفاده کنید.

شلوار پارچه‌ای پلیسه‌دار

مدل دیگری که از انواع شلوارهای پارچه‌ای وجود دارد، مدل پلیسه‌دار است. به‌احتمال زیاد این مدل را دیده‌اید؛ زیبایی و جذابیت آن بسیار زیاد بوده و امروز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. بسیاری از افرادی که در شبکه‌های اجتماعی استایل اولد مانی (به انگلیسی: Old Money) را تبلیغ می‌کنند، این مدل‌ها را برای پایین‌تنه قرار می‌دهند.

منظور از پلیسه چاک‌هایی است که در قسمت کمر این محصول خورده و در طول ران پا یک تای کوچک انداخته است. جذابیت این مدل بالا بوده و هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد. البته باید در نظر داشته باشید که پلیسه‌ها با کیفیت بالایی دوخته شده باشند.

شلوار پارچه‌ای اسلیم فیت کوتاه

اگر می‌خواهید در فصل گرما یک شلوار آزاد، شیک و مرتب بپوشید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ مدل اسلیم فیت کوتاه پارچه‌ای بروید. پارچه استفاده‌شده در این مدل موجب گردش هوا شده و از تعریق جلوگیری می‌کند. قد این شلوار کمی کوتاه بوده و تا بالای مچ پا می‌آید.

ازطرف‌دیگر در قسمت کمر و ران، پارچه آن جذب بوده و در قسمت ساق پا نیز کمی آزاد شده است. این امر باعث مرتب‌شدن و ایستادن لباس در پاها به بهترین شکل می‌شود. این مدل بیشتر به جوانان و افرادی که به استایل‌ها و پوشش‌های مدرن علاقه دارند پیشنهاد می‌شود.

شلوار پارچه‌ای اسلیم فیت بلند

همانند مدل بالا از شلوارهای پارچه‌ای، مدل اسلیم فیت بلند نیز وجود دارد. تمامی ویژگی‌های این مدل با مدل اسلیم فیت کوتاه یکی است؛ تنها تفاوتی که میان این مدل‌ها وجود دارد، بلندتر بودن قد این مدل است. اگر نمی‌خواهید مچ پایتان مشخص شود، این مدل برای شما مناسب‌تر است.

شلوار پارچه‌ای پاکتی

اگر به مدل‌های جدید و مدرن از شلوارها علاقه دارید و می‌خواهید در جنس پارچه‌ای آن‌ها را تهیه کنید، مدل پاکتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل از شلوارها بسیار خاص بوده و برای استایل‌های اسپرت، خیابانی و کژوال مناسب است.

اگر نمی‌دانید که مدل پاکتی چگونه است باید گفت که تمامی بخش‌های این مدل همانند مدل اسپرت بوده و تنها دم‌پای آن به‌شکل پاکت دوخته می‌شود. این یعنی پارچه دم‌پا رو‌به‌بیرون تاخورده و سپس دوخته شده است. چنین مدلی باید با کفش‌های اسپرت و کتانی ست شود.

شلوار پارچه‌ای ایتالیایی

آخرین ‌مدلی که باید برای آشنایی با انواع مدل‌های شلوار پارچه‌ای به شما ارائه دهیم، مدل ایتالیایی این محصول است. این لباس با استفاده از پارچه مرغوب ایتالیایی تولید می‌شود. پارچه‌های ایتالیایی معمولا از جنس ابریشم بوده و دوام بسیار بالایی دارند.

ازنظر ساختاری و نوع دوخت این محصول، باید گفت که میان مدل راسته و جذب قرار دارد؛ یعنی نه مانند مدل راسته، گشاد و نه مانند مدل جذب، تنگ است. این موضوع باعث شده تا به‌شکلی عالی روی تن شما ایستاده و برای پوشیدن به‌همراه کت فوق‌العاده به‌نظر برسد.

خرید باکیفیت‌ترین شلوار پارچه‌ای

نکته مهمی که دررابطه‌با خرید این لباس بدانید این است که به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده و مدل‌های مورد نظر را بخرید. یکی از بهترین این فروشگاه‌ها، فروشگاه دیجی‌کالا است. دیجی‌کالا انواع مدل‌های شلوار مردانه پارچه ‌ای را با قیمتی عالی و کیفیتی منحصربه‌فرد به‌فروش گذاشته و در منزل به شما تحویل می‌دهد. تنها کافی‌است به این فروشگاه رفته و سفارش خود را ثبت کنید.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید شلوارهای خاص را در بازار بخرید، پیشنهاد می‌شود که سراغ مدل‌های پارچه‌ای بروید. این مدل با استفاده از پارچه‌های ظریف نخ پنبه یا ابریشم تولید شده و بسیار سبک است. این امر موجب شده تا گردش هوا درون آن زیاد شود و از تعریق پاهای شما جلوگیری کند.

برای این محصول، مدل‌های مختلفی وجود دارد. از محبوب‌ترین این مدل‌ها باید به اسلیم فیت بلند و کوتاه، راسته، اسپرت و پلیسه‌دار پاکتی اشاره کرد. در این مطلب این مدل‌ها را به‌طور کامل باهم بررسی کردیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا تمام این مدل‌ها را در گسترده‌ترین تنوع و پایین‌ترین قیمت قرار داده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!