نوبت به بیامو وانت رسید! سوپرخودروی باربری منتظر شماست!
وانت بیامو M۴ یکی از پروژههای خاص در صنعت خودروسازی است که موفق به جلب توجه ماشینبازهای بسیاری شده است. این خودرو با نام Maloo، دارای ویژگیهای جذابی مانند روکش ضد خش جدید و بدنه ute است که آن را به اولین پیکاپ M۴ در جهان تبدیل کرده است. توسط شرکت DinMann تبدیل شده، این خودرو دارای قطعات فیبرکربنی بر روی سپرها و رکابهای جانبی است. موتور ۳.۰ لیتری ششسیلندر توئین توربو آن، با قدرت ۵۰۳ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و از یک گیربکس هشتسرعته اتوماتیک با سیستم xDrive به هر چهار چرخ قدرت منتقل میشود. این پروژه تبدیل به یک انجام کار منظم با زمان مدت حدود شش هفته شده است و با بهرهگیری از تکنولوژیهای مدرن به دنیای خودروهای تازه بخش جدیدی از خود را آشکار میکند.
پروژههای خاص خودرویی همیشه طرفداران ویژه خود را داشته است. تبدیل برخی از خودروهای پرطرفدار به سگمنت دیگر در چند سال اخیر توجه ماشینبازهای بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. معرفی پیکاپ یا همان وانت بیامو M۴، یکی از این پروژههای خاص بوده و شباهت جالبی به ماجرای تولید نسخه وانت پراید در کشورمان دارد!
به گزارش خبرآنلاین، این خودرو که بیامو M۴ Maloo نام دارد، دارای روکش ضد خش جدید با روکش آینهای است. اما بدون شک جذابترین ویژگی این خودرو، بدنه ute است که آن را به اولین پیکاپ M۴ در جهان تبدیل کرده است.
این تبدیل توسط DinMann تکمیل شد که مسلماً کار بسیار منظمی را انجام داده و با اقداماتی نظیر برش بخش عقبی سقف، جدا کردن کابین، اضافه کردن قسمت بار و قاب فلزی سفارشی و یک درب عقب کاربردی همراه شده است. کل این فرایند تبدیل شش هفته طول کشیده است.
قطعات فیبرکربنی روی سپرها و رکابهای جانبی دیده میشوند. بهروزرسانیهای دیگری مانند روکش موتور جدید و ادوات فیبرکربنی روی داشبورد به کار برده شدهاند. بخشی از صندلی ردیف عقب هنوز در داخل کابین وجود دارد.
نشان Competition به این معنی است که موتور ۳.۰ لیتری ششسیلندر توئین توربو، ۵۰۳ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. قدرت تولیدی از طریق یک گیربکس هشتسرعته اتوماتیک با کمک سیستم xDrive به هر چهار چرخ منتقل میشود.