تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

5 فیلم اسطوره ای برای یک روز بهاری فوق العاده

5 فیلم اسطوره ای برای یک روز بهاری فوق العاده

فصل بهار همواره به عنوان یک فصل شاداب، پر از زندگی و زیبایی شناخته می‌شود. در این فصل، با تغییرات طبیعی و شادکامی‌های دیگر همراه هستیم که می‌تواند احساسات ما را شاد کند. همچنین، این فصل می‌تواند زمینه مناسبی برای تماشای فیلم‌هایی با محتواهای مختلف و جذاب را فراهم کند.

در متن فوق، پنج فیلم با مضامین مختلف و جذاب برای تماشای در فصل بهار معرفی شده است. از فیلم‌هایی با ژانر کمدی-رمانتیک گرفته تا درام روانشناختی و فیلم‌های تاریخی، در این معرفی‌ها هر شخص می‌تواند فیلم مورد علاقه خود را پیدا کرده و از تماشای آن در زمانی از سال که هوا روشن است، لذت ببرد.

از فیلم ماری آنتوانت که داستان زندگی ملکه فرانسه را نشان می‌دهد، گرفته تا فیلم غرور و تعصب که اقتباسی از کتاب کلاسیک غرور و تعصب است، هر یک از این فیلم‌ها به شیوه‌ای منحصر به فرد احساسات و اندیشه‌های مخاطب را متحرک می‌کنند و تجربه تماشایی خاصی را برای آن‌ها ارائه می‌دهند.

با توجه به تنوع و جذابیت این فیلم‌ها، امیدوارم که این معرفی‌ها به شما کمک کند تا فیلمی مناسب برای تماشا در فصل بهار را پیدا کنید و لذت بردن از زمان خوش خود را افزایش دهید.

تک فان- وقتی از روزهای کوتاه و شب‌های بلند زمستان وارد فصل بهار می‌شویم عملا مدت زمان زیادی فکر می‌کنیم که هنوز فرصتی برای انجام دادن کاری داریم چراکه هنوز هوا روشن است. شاید دلمان بخواهد فیلم‌هایی ببینیم که هر فریمش نمایی از منظره‌های طبیعی را به ما نشان می‌دهد، فضاهایی شبیه به بهشت! اما، گاهی احساسات عاشقانه در ما جنب‌وجوش بیشتری دارند، گاهی هم دوست داریم با چشم‌های خودمان ببینیم که به مرور زمان کسی از تاریکی به روشنایی می‌رود. در این میان هیچ چیز به اندازه یک فیلم جذاب نمی‌تواند توقعات ما را با مودهای متفاوت برطرف کند! با تک فان همراه بمانید تا فیلم‌هایی که برای یک عصر بهاری عالی هستند را بشناسید.

1. فیلم امید می‌روید Hope Springs

سال انتشار: 2012

کارگردان: دیوید فرانکل

بازیگران: مریل استریپ، تامی لی جونز، استیو کارل، دانیل فلاهرتی

به گزارش تک فان، فیلم امید می‌روید Hope Springs مختص به عصرهای بهاری‌ای است که عملا حوصله نداریم فیلم‌های دلسردکننده ببینیم! همه چیز در بهار در حال روییدن است، حتی عاشقانه‌هایی که سال‌هاست کهنه شده‌اند می‌توانند دوباره جوانه بزنند. این فیلم با ژانر کمدی- رمانتیک کاملا می‌تواند توقع شما را برطرف کند. داستان فیلم امید می‌روید درباره زن و شوهری است که 30 سال است با یکدیگر زندگی می‌کنند. اما، رابطه آن‌ها همواره در تلاطم و جروبحث بوده (همه چیز خنده‌داره). حالا آن‌ها تصمیم گرفته‌اند در یک روز بهاری به سراغ مشاور خانواده بروند تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.

2. فیلم منچستر کنار دریا Manchester by the Sea

سال انتشار: 2016

کارگردان: کنت لونرگان

بازیگران: کیسی افلک، میشل ویلیامز، کایل چندلر و لوکاس هجز

فیلم منچستر کنار دریا Manchester by the Sea مناسب برای یک عصر بهاری است، در حالی که احساس می‌کنید همه چیز به شدت منقلب‌کننده است و هیچ چیز خوب پیش نمی‌رود. این فیلم درام روانشناختی زندگی لی چندلر را نشان می‌دهد که با آدم‌های دیگر نمی‌توانند خوب ارتباط برقرار کند. در این میان برادر او فوت می‌شود و لی مجبور است که با برادرزاده نوجوان خود روزهایی را سپر کند. به این دلیل که منطقه خاکسپاری برادر لی به شدت سرد است، آن‌ها مجبور هستند تا فصل بهار منتظر به خاک سپردن او بمانند تا زمین کمی نرم شود! اما، تا رسیدن بهار، لی چندلر می‌تواند کمی لبخند بزند، یا کمی کمتر خودش را مقصر اتفاقاتی که در گذشته افتاده است بداند.

3. فیلم ماری آنتوانت Marie Antoinette

سال انتشار: 2006

کارگردان: سوفیا کوپولا

بازیگران: کیرستن دانست، جیسون شوارتزمن، جودی دیویس، ریپ تورن، رز بیرن، آزیا آرجنتو، مالی شنون، شرلی هندرسون

فیلم ماری آنتوانت Marie Antoinette با آن منظره‌های دلنشین بهاری، شنیدن صدای نوزاد، لباس‌های فاخر و رنگارنگ و عاشقانه‌های گاه و بی‌گاه مسلما یک فیلم مناسب برای یک عصر بهاری است. این فیلم داستان زندگی ماری آنتوانت، ملکه فرانسه و همسر لویی شانزدهم را نشان می‌دهد. خنده‌های از ته دلش و ریخت و پاش‌هایی که در قصر می‌کند یا لباس‌هایی که می‌پوشد می‌توانند ما را هیجان‌زده کنند و عصرمان را بسازند. نکته جذاب در مورد این فیلم، این است که قرار است فقط زندگی خصوصی ماری را ببینیم نه اتفاقات سیاسی‌ای که پیش از ازدواج یک پادشاه می‌افتد!

4. فیلم در حال و هوای عشق  In the Mood for Love

سال انتشار: 2000

کارگردان: وونگ کار وای

بازیگران: مگی چانگ، تونی لیانگ، جو چیانگ، چین تسی-آنگ

اگر در یک عصر بهاری احساس می‌کنید که در حال و هوای عشق و عاشقی هستید فیلم در حال و هوای عشق  In the Mood for Love را ببینید. این فیلم جذاب که سعی کرده در هر فریم با استفاده از رنگ‌های تندی مثل قرمز، تب‌وتاب عاشقانه‌ای نو را نشان دهد به زیبایی می‌تواند بر احساسات ما تاثیر بگذارد. جدای از رنگ‌های مورد استفاده باید به موسیقی جذاب این فیلم اشاره کنیم که بدون هیچ اغراقی یک موسیقی جذاب برای یک عصر بهاری است. داستان در مورد زن و مردی است که همسرانشان به آن‌ها خیانت کرده‌اند. آن دو در همسایگی یکدیگر هستند و به مرور همدلی به وجود آمده میان آنان تبدیل به یک عشقِ نشدنی می‌شود! اما، تا آخرین لحظه فیلم این هیجان عاشق بودن را در مخاطب زنده نگه می‌دارد.

5. فیلم غرور و تعصب  Pride & Prejudice

سال انتشار: 2005

کارگردان: جو رایت

بازیگران: کیرا نایتلی، متیو مک‌فادین، برندا بلتین، دونالد ساترلند، تام هالندر، رزمند پایک، جنا مالون، جودی دنچ

بدون شک، جین آستین، نویسنده کلاسیکی که زن بوده است را می‌شناسید! یکی از معروف‌ترین کتاب‌های او غرور و تعصب است. این کتاب جذاب در سال 2005 مورد اقتباس قرار گرفته است و فیلم غرور و تعصب  Pride & Prejudice را جو رایت ساخته است. اما، تمامی صحنه‌ها در دشت‌های سبز انگلستان تصویربرداری شده است، جایی که ما مشاهده‌گر رویدادهای عاشقانه در این فیلم هستیم، تا چشم کار می‌کند منظره‌های بهاری می‌بینیم، درست همان چیزی که انتظارش را در یک عصر بهاری داریم. داستان این فیلم مربوط به خانواده بنت می‌شود و پنج دختری که خانواده سعادت آن‌ها را در ازدواج می‌داند. اما، الیزابت داناتر از آن است که زیر بار خودنمایی‌های دارسی را تاب آورد، به همین دلیل کشمکش‌های جذاب آغاز می‌شود و شروع به جوانه زدن می‌کند.

 

طناز السادات حسینی فر

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!