تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

امپراتور غمگین: عمو پورنگ در مراسم لالایی به شبکه نمایش خانگی می‌آید

امپراتور غمگین: عمو پورنگ در مراسم لالایی به شبکه نمایش خانگی می‌آید

سریال “لالایی” که توسط احمدعلی درویش‌پور کارگردانی می‌شود و بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در آن حضور دارد، در حال تصویربرداری در تهران است و می‌خواهد تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد. این سریال با نقش‌آفرینی فرضیایی که از جایگاه عمو پورنگ شناخته شده، از دیگر اثار وی متفاوت است و تاکنون این جانبه‌ای از استعداد هنری او به تماشاگران نشان داده نشده بود. هنرمندان پیشکسوت تلویزیون همچنان در فضای نوظهور نمایش‌خانگی حضور دارند و برخی از آن‌ها از فرصت برای شروع پروژه‌های جدیدی استفاده کرده‌اند. اما سریال “لالایی” با تمرکز بر داستان فانتزی در حوزه کودک و نوجوان‌ها، وارد دنیایی جدید با سبک عمومی شده است. این سریال که بعد از غیبتی مدت‌ها از عمو پورنگ است، قرار است به زودی از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی به تماشاگران عرضه شود.

ایرنا نوشت: سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) ساخته و در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. 

سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روزها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روزها سریال‌هایی در راه تلویزیون‌ هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!