تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

سفر به گذشته: خودروهای گشت ارشاد در تهران در دهه 60

سفر به گذشته: خودروهای گشت ارشاد در تهران در دهه 60

استاندار وقت تهران، حسین طاهری، اعلام کرد که از این پس گشت های مبارزه با منکرات در سطح شهر تهران و در زمینه حفظ حجاب و پوشش شهروندان فعالیت خواهند داشت. این اقدام برای اولین بار پس از انقلاب انجام می‌شود و نشان از توجه به امور اخلاقی و اجتماعی توسط نیروهای انتظامی دارد.

گزارش منتشر شده در روزنامه اطلاعات نشان می‌دهد که این گشت ها از سال 1363 آغاز شده‌اند و خودروهای ویژه ای برای این منظور طراحی و مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این اقدام به منظور حفظ و حراست از اخلاق و ارزش های اسلامی و فرهنگی است و تلاش برای جلوگیری از انحرافات اخلاقی و اجتماعی در جامعه است.

اهمیت این گشت های مبارزه با منکرات و تاکید استاندار تهران بر اجرای آن، نشان از تلاش های انجام شده برای حفظ ارزش های فرهنگی و اخلاقی در جامعه دارد و انتظار می‌رود که این اقدامات به تقویت ارزش های اجتماعی و اخلاقی جامعه کمک کند.

اطلاعات آنلاین نوشت: استاندار وقت تهران از ایجاد گشت منکرات در تهران خبر داد.

حسین طاهری، استاندار وقت تهران در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای از آغاز به کار گشت‌های مبارزه به منکرات در سطح شهر تهران خبر داد. این اولین بار در تاریخ بعد از انقلاب است که نیرو‌های انتظامی در زمینه حجاب و پوشش شهروندان دست به کار می‌شوند. خبر را به نقل از روزنامه اطلاعات ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۳ بخوانید و عکسی از خودرو‌های ستاد مبارزه با منکرات در همان سال تماشا کنید.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!