تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

پاسخ شگفت‌انگیز محسن چاوشی به انتقادات درباره لاغری جهان

پاسخ شگفت‌انگیز محسن چاوشی به انتقادات درباره لاغری جهان

«جهان لاغر» آهنگ جدیدی از آقای محسن چاوشی است که با شعری از محسن بولحسنی و صدا و آهنگسازی خودش منتشر شده است. این اثر با تنظیم محسن چاوشی نیز به آوازهای مخاطبان رسیده است. اما برخی از انتقادات نسبت به نحوه‌ی تنظیم و ریتمیک وکال در این آهنگ مطرح شده است. در پاسخ به این انتقادات، خود محسن چاوشی در صفحه اینستاگرام خود اظهار کرده است که این تنظیمات به منظور حفظ هیجان موزیک انجام شده و ربطی به میکس و مسترینگ ندارد. او از توجه و لطف مخاطبانش قدردانی کرده و توضیحاتی درباره‌ی رویکرد خود در این اثر ارائه داده است. این نوع انتقادات و واکنش‌ها بخشی از فعالیت‌های هنرمندان در صنعت موسیقی است که همواره بازخوردهای مختلفی را به همراه دارد.

انصاف نیوز نوشت: جهان لاغر نام اثر تازه‌ی آقای چاوشی است که با شعری از محسن بولحسنی و صدا و آهنگسازی محسن چاوشی منتشر شده است. 

پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر در صفحه‌ی اینستاگرام این خواننده منتشر شد.

جهان لاغر نام اثر تازه‌ی آقای چاوشی است که با شعری از محسن بولحسنی و صدا و آهنگسازی محسن چاوشی منتشر شده است.

تنظیم این اثر موسیقایی نیز بر عهده‌ی محسن چاوشی بوده و برخی با انتقاد از نحوه‌ی تنظیم این آهنگ معتقدند که صدای خواننده به خوبی شنیده نمی‌شود.

محسن چاوشی در واکنش به این انتقادات نوشت:

بچه‌ها برای آگاهیتون خواستم مطلبی رو عرض کنم. در نسخه‌های ریتمیک وکال رو مقداری پایین‌تر انتخاب می‌کنن که هیجان موزیک از بین نره .. این ربطی به میکس و مسترینگ موزیک نداره. ممنونم از لطف و توجه‌تون..

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!