تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

استاد بنان و شهناز به رقص و آواز در دانشگاه تهران دعوت می‌کنند!

استاد بنان و شهناز به رقص و آواز در دانشگاه تهران دعوت می‌کنند!

کنسرت خیریه‌ای که توسط غلامحسین بنان و چند هنرمند خارجی حدود ۶۰ سال پیش در تهران برگزار شد، یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری آن دوران بود. این کنسرت در تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۳ در تالار فرودسی دانشگاه تهران برگزار شد و با حضور بهترین نوازندگان موسیقی ایرانی و همراهی برخی از هنرمندان خارجی، مورد استقبال بسیاری از علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

روزنامه اطلاعات در تاریخ ۱۰ اردیبهشت از این کنسرت خیریه اطلاع داد و عکسی از حضور محمود پاکزاد و غلامحسین بنان در حلقه نوازندگان منتشر کرد. این حضور هنرمندان معروف ایرانی و بومی، همراه با نوازندگان خارجی، به ارتقای ارزش هنری و فرهنگی این کنسرت کمک کرد و آن را به یک رویداد منحصر به فرد تبدیل کرد.

کنسرت خیریه مذکور علاوه بر اینکه به حفظ و حمایت از روشندلان کمک کرد، یادآور دورانی بود که هنرمندان ایرانی و خارجی با هم در یک صحنه، جاودانه‌سازی ارزش‌های هنری و فرهنگی کشورمان را به اجرا می‌گذاشتند.

اطلاعات آنلاین نوشت: بنان و چند هنرمند خارجی ۶۰ سال پیش کنسرتی خیریه به نفع روشندلان برگزار کردند.

اردیبهشت ۱۳۴۳ تالار فرودسی دانشگاه تهران شاهد حضور بهترین نوازندگان موسیقی ایرانی برای همراهی صدای غلامحسین بنان بود. روزنامه اطلاعات ۱۰ اردیبهشت آگهی این کنسرت خیریه که علاوه بر هنرمندان ایرانی، نوازندگان خارجی هم در آن حضور داشتند را منتشر کرد. آگهی را بخوانید و عکسی از محمود پاکزاد تماشا کنید که غلامحسین بنان را در حلقه نوازندگان برنامه گل‌ها نشان می‌دهد.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!