تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

ساحل عجیبی با ساکنان معقول!

ویتی‌یر یک شهر در آلاسکا است که به عنوان “شهر زیر یک سقف” شناخته می‌شود. تقریباً تمامی ساکنان این شهر در یک ساختمان به نام “برج‌های بگیچ” که قبلاً پادگان ارتش بوده است زندگی می‌کنند. این مجتمع آپارتمانی دارای ۳ برج ۱۴ طبقه است و دارای فروشگاه، اداره پلیس، کلیسا، بیمارستان و مدرسه است. معمولاً ساکنان این شهر در طول روز و شب در محیط داخلی این ساختمان‌ها تمامی نیازهای خود را تامین می‌کنند و به هیچ‌وجه نیازی به خارج شدن از این شهر ندارند. همچنین این برج‌ها از طریق تونل‌های زیرزمینی به هم متصل هستند که بین ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح بسته می‌شوند تا هیچ کس در این فاصله زمانی نتواند وارد یا خارج شود. این شهر یک مثال منحصر به فرد از زندگی در یک محیط بسته و خودکفا است که ممکن است برای برخی افراد جالب به نظر نرسد.

خبرآنلاین نوشت: ویتی‌یر (Whittier)، شهری در آلاسکاست که به شهر «شهر زیر یک سقف» هم معروف است. تقریباً تمام ساکنان این شهر در یک ساختمان به نام «برج‌های بگیچ» که قبلا پادگان ارتش بوده است زندگی می‌کنند. 

شهری در آلاسکا وجود دارد که ۲۱۷ نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می‌کنند.

این مجتمع آپارتمانی که متشکل از ۳ برج ۱۴ طبقه‌ای است فروشگاه، اداره پلیس، کلیسا، بیمارستان و مدرسه دارد و هیچ‌کس مجبور نیست برای کاری بیرون برود. این برج‌ها با تونل‌های زیرزمینی به هم متصل می‌شوند که ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح بسته می‌شوند و هیچ‌کس در این فاصله زمانی نمی‌تواند وارد این شهر ساختمانی شده یا خارج شود.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!