تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آیا می‌خواهید خودروی قدیمی خود را با نقدی ریسپکت ۲ معاوضه کنید؟

شرکت بهمن موتور با ارائه خدمات ثبت نام آنلاین از طریق پورتال جامع ایرانی کار، به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا درخواست‌های خود را برای خرید محصولاتی با رنگ‌های سفید یا مشکی ثبت کنند. این شرکت اولویت واریز وجه و تحویل محصولات را بر اساس ظرفیت و اولویت درخواست مشتریان تعیین می‌کند و محدودیت‌هایی برای انتخاب محصولات قرار داده است.

در این فرآیند، متقاضیان باید اطلاعات و مدارک مربوطه را وارد کرده و پس از تایید اطلاعات و راستی آزمایی توسط سازمان‌های مربوطه، این امکان را خواهند داشت که وجه خود را واریز کرده و محصول مورد نظر را دریافت کنند. این روند شامل اخذ تاییدیه‌های لازم و اسقاط خودروهای فرسوده نیز می‌شود.

به این ترتیب، برای انجام خرید محصولات شرکت بهمن موتور، متقاضیان می‌توانند با رعایت شرایط و مقررات مربوطه، از سایت فروش شرکت بهمن موتور، خدمات ثبت نام و خرید محصولات را دریافت کنند.

ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام است.

به گزارش اقتصادآنلاین، رنگ محصول مورد نظر براساس ظرفیت در دو رنگ سفید-مشکی عرضه و اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌شود؛ همچنین ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت خواهد گرفت.

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه تشریح کرده است، از جمله آنکه متقاضیان می‌توانند بر در مهلت مقرر نسبت به ثبت تقاضای خود به همراه ثبت مشخصات خودروی فرسوده تحت تملک خود در سایت فروش شرکت اقدام کنند، پس از انجام راستی آزمایی توسط سازمان‌های مربوطه و تایید اطلاعات ثبت شده و اخذ تاییدیه‌های لازم از سوی ستاد ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده و تایید راهور فراجا مبنی بر طی شدن فرآیند اسقاط خودروی فرسوده دعوت نامه تکمیل وجه برای متقاضیان طرح نام برده شده صادر و امکان واریز وجه برایشان فراهم خواهد شد.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!