تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آیا می‌خواهید راز سرشکنی سوپ جو را کشف کنید؟

در هنگام پختن سوپ جو، گاهی ممکن است با مشکل سررفتن جو روبرو شوید که می‌توانید با یک ترفند ساده و کاربردی از این مشکل جلوگیری کنید. برای جلوگیری از سررفتن جو، ابتدا کمی روغن را در قابلمه گرم کنید و سپس جوها را پس از شستشو داخل روغن گرم بریزید و کمی تفت دهید. حتی نیازی نیست زیاد تفت داده شود، یک تفت مختصر کافی است. در انتها می‌توانید کمی آبلیمو را به جوها اضافه کرده و آب ریخته و با قرار دادن درب بر روی قابلمه به آرامی آنها را بپزانید تا بدون سررفتن آماده سرو شوند. این روش ساده و موثر می‌تواند به شما در جلوگیری از سررفتن جو کمک کند و تضمین می‌شود که سوپ جوتان بدون هیچ مشکلی آماده سرو شود.

نمناک نوشت: شاید شماهم در هنگام پخت سوپ جو با سررفتن آن مشکل دارید در این مطلب راز سر نرفتن سوپ جو را برایتان آماده کرده ایم.

جلوگیری از سررفتن جو با کمی روغن

اگر شما هم با مشکل سر رفتن سوپ جو مواجه هستید ترفند کاربردی که هر کدبانویی برای سر نرفتن جو از آن استفاده میکند را برایتان خواهیم گفت تا در مواقع لازم از آن استفاده کنید.

مواد لازم

جو، آب، روغن و کمی آبلیمو (دلخواه)

روش جلوگیری از سر رفتن سوپ جو

برای آنکه هنگام پخت سوپ جو یا هر نوع آش و غذایی که جو در ترکیبات اصلی آن قرار دارد، مانع از سر رفتن جو شوید کافیست ابتدا کمی روغن داخل قابلمه ریخته و اجازه دهید گرم شود.جوها را بعد از شستن کامل داخل روغن ریخته و کمی تفت دهید.نیاز نیست تفت دادن جوها بیش از اندازه تکرار شود و یک تفت مختصر کافیست؛ بعد از تفت جوها کمی به آن آبلیمو اضافه کرده در مرحله آخر آب میریزیم و با گذاشتن درب قابلمه اجازه میدهیم جوها بپزند، آنهم بدون سر رفتن.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!