تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

راهنمای خرید و فروش پیانو: زیبایی و کیفیت در انتخاب پیانوهای دیجیتال و اکوستیک • مجله تصویر زندگی

اگر به دنبال خرید یا فروش یک پیانو دیجیتال یا اکوستیک می‌باشید، راهنمایی‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید:

1. ابتدا باید بررسی کنید که آیا می‌خواهید یک پیانو دیجیتال یا اکوستیک خریداری کنید. پیانوهای دیجیتال بهترین گزینه برای افرادی هستند که صدای واقعی پیانو را دوست دارند اما فضای محدود یا مشکلات مربوط به نگهداری آن‌ها را ندارند.

2. پیانوهای دیجیتال عموماً قیمت کمتر و قابل حمل هستند، در حالی که پیانوهای اکوستیک صدای طبیعی‌تری دارند و برای اجرای حرفه‌ای مناسب‌تر هستند.

3. برای خرید یک پیانو باید به برندهای معتبری مانند Yamaha، Kawai یا Roland مراجعه کنید و از فروشگاه‌های معتبر و معتبر خرید داشته باشید.

4. برای مقایسه قیمت‌ها و امکانات مختلف، بهترین راه این است که از تعدادی فروشگاه موسیقی مختلف نقل قول قیمت و مشاوره بگیرید.

با توجه به این راهنمایی‌ها، می‌توانید بهترین پیانو را انتخاب کرده و لذت موسیقی کردن را تجربه کنید.

پیانو یکی از سازهای آرامش‌بخش و جذاب است و خیلی از دوست‌داران هنر و موسیقی در تمام دنیا به یادگیری این ساز و نوازندگی با آن علاقه دارند. فرقی نمی‌کند که شما در پیانو حرفه‌ای هستید یا به تازگی قصد یادگیری این ساز را دارید، در هرصورت نیاز به خرید یک ساز استاندارد از نمایندگی پیانو یاماها، رولند و سایر برندهای خوب پیانو خواهید داشت. متاسفانه برخی از افراد بدون هیچ پیش زمینه و شناختی از این ساز، برای خرید آن اقدام می‌کنند. اما با توجه به اینکه پیانو یک ساز گران‌قیمت است، حتما باید قبل از خرید به نکات خاصی توجه داشته باشید؛ از همین رو ما در مجموعه پیانوپارس این مطلب تصمیم داریم راهنمای کاملی در خصوص خرید بهترین پیانو دیجیتال و آکوستیک در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید!

نکات مهم برای خرید پیانو

اگر مبتدی هستید و به تازگی تصمیم دارید یادگیری پیانو را آغاز کنید، قدم اول این است که به نمایندگی پیانو یاماها مراجعه کرده و یک ساز مناسب برای خود خریداری کنید. اما همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم، خرید پیانو به همین سادگی هم نیست و حتما باید به نکات خاصی در این خصوص توجه داشته باشید. ما در اینجا به برخی از این نکات مهم قبل از خرید اشاره خواهیم کرد.

قیمت پیانو اکوستیک و دیجیتال

قیمت انواع پیانو به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان مبلغ مشخصی را برای آن اعلام کرد؛ اما به طور کلی باید گفت که پیانو نسبت به بسیاری از سازهای دیگر، از قیمت بالاتری برخوردار است. با توجه به طول عمر بالای این ساز، کیفیتی که دارد و صدای رویایی و دلنشینی که تولید می‌کند، چنین قیمتی منطقی به نظر می‌رسد. همچنین شما می‌توانید هر زمان که خواستید ساز خود را با تفاوت قیمت کمی بفروشید.

قیمت پیانوهای آکوستیک نسبت به قیمت پیانوهای دیجیتال بیشتر هستند و معمولاً افراد حرفه‌ای آن‌ها را خریداری می‌کنند. اگر بودجه چندانی در اختیار ندارید ولی عاشق پیانو زدن هستید، می‌توانید نوع دیجیتال این ساز را خریداری کنید. یک خبر خوب دیگر هم این است که با مراجعه به نمایندگی مرکزی فروش پیانو رولند، یاماها، کاسیو و … می‌توانید پیانوی موردنظرتان را به صورت اقساطی خریداری کنید!

انتخاب نوع پیانو

یکی از اولین چالش‌هایی که خریداران به محض ورود به نمایندگی پیانو یاماها یا برندهای دیگر پیانو با آن مواجه می‌شوند، انتخاب پیانوی آکوستیک یا دیجیتال است. شما قبل از هرچیزی باید مشخص کنید که کدام نوع را نیاز دارید. در صورتی که فقط برای سرگرمی قصد یادگیری پیانو را داشته باشید، می‌توانید یک پیانوی دیجیتال بخرید؛ اما اگر تصمیم دارید این ساز را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید، بهتر است به سراغ مدل‌های آکوستیک بروید.

خوشبختانه برندهای معروفی مثل برند پیانو یاماها، انواع مدل‌ پیانو اکوستیک و دیجیتال را تولید کرده‌اند و شما می‌توانید بهترین مدل‌ها از هر نوع پیانو را خریداری کنید.

درنظر گرفتن فضایی که در اختیار دارید

شما باید از قبل مشخص کنید که قرار است پیانو را در چه محلی از منزل خود قرار دهید. سپس با در نظر گرفتن فضایی که برای نگهداری از آن در اختیار دارید، سایز پیانو را مشخص کنید. وزن برخی از پیانوهای آکوستیک گاهی به ۲۰۰ کیلوگرم هم می‌رسد و ابعاد آن‌ها هم چندین متر است؛ به همین خاطر اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید یا در طبقات بالایی یک ساختمان ساکن هستید، امکان دارد در نگهداری و حمل و نقل این مدل پیانوها دچار مشکل شوید.

در کل باید گفت وزن و ابعاد پیانوهای دیجیتال از آکوستیک کم‌تر است؛ به همین دلیل این نوع سازها برای افرادی که محدودیت فضا دارند، انتخاب مناسب‌تری به نظر می‌رسند. شما می‌توانید ابعاد فضایی که در اختیار دارید را به فروشنده اعلام کنید و از او بخواهید سازهایی متناسب با این ابعاد به شما معرفی کند.

انتخاب برند پیانو

نکته مهم دیگر برای خرید پیانو این است که برای خرید به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید که اکثراً در نمایندگی پیانو یاماها موجود هستند. برندهای شناخته شده و معروف، سال‌های زیادی در این زمینه فعالیت داشته‌اند و به تدریج، توجه نوازندگان زیادی از سراسر دنیا را به خود جلب کرده‌اند. در واقع باید گفت که اعتبار برندهای معروف بازار بین مردم بی علت نیست.

این برندها انواع مدل‌های پیانو را با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌کنند و محصولاتشان کاملاً استاندارد و اصولی خواهد بود. برخی از معروف‌ترین برندهای پیانو که طرفداران زیادی در تمام دنیا دارند عبارت‌اند از:

پیانو کاسیوپیانو دکسیبلپیانو کرگپیانو یاماهاپیانو کروزیویلپیانو رولند

مزایای خرید پیانو از نمایندگی پیانو یاماها

در بخش‌های قبلی سعی کردیم نکاتی درمورد خرید پیانو اکوستیک و دیجیتال به شما ارائه دهیم؛ اما چیزی که بیشتر از همه اهمیت دارد این است که حتما برای خرید این ساز به مراکز معتبر مراجعه کنید. در صورت خرید پیانوی مورد نظر خود از نمایندگی پیانو یاماها یا نمایندگی پیانو کاسیو و برندهای دیگر، تا حدود زیادی خیالتان از بابت کیفیت سازی که می‌خرید راحت خواهد بود.

با خرید از پیانوپارس شما می‌توانید مطمئن باشید که قیمت پیانو مورد نظرتان در نمایندگی‌ها و مراکز فروش معتبر، کاملا مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. علاوه بر این موارد، در نمایندگی مرکزی فروش پیانو رولند، کاسیو، یاماها و …، انواع مدل‌های پیانو با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می‌شود.

 

معرفی بهترین مدل‌های پیانو آکوستیک و دیجیتال

در حال حاضر مدل‌های زیادی از انواع پیانو آکوستیک و دیجیتال در دنیا وجود دارد و این موضوع ممکن است شما را کمی سردرگم کند. در اینجا ما چند مورد از بهترین مدل‌هایی که در نمایندگی پیانو یاماها و دیگر برندهای معتبر وجود دارد را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مدل‌های پیانو آکوستیک

پیانو یاماها ju109یاماها jx113یاماها u1jیاماهاu1

بهترین مدل‌های پیانو دیجیتال

پیانو رولند Roland RP107رولند RP401پیانو کاسیو PX S1100Casio GP 400پیانو یاماها DGX660

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم تمام نکاتی که برای خرید پیانو آکوستیک یا دیجیتال را نیاز دارید، به شما ارائه دهیم. همانطور که متوجه شدید، شما با مراجعه به مجموعه پیانوپارس نمایندگی پیانو یاماها، کاسیو، رولند و سایر برندهای معروف می‌توانید این ساز را با کیفیت بالا، قیمت مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنید.

امیدواریم که نکات گفته شده به شما در خرید بهتر کمک کند!

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!