تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

شاهکار قیمت ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳: دستیابی به قیمت دیگنیتی در بازار امروز!

قیمت دیگنیتی در بازار ایران در حال تغییرات قابل توجهی است. به تازگی، قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰۰ میلیون تومانی به ۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین، قیمت دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۲ نیز ۱۰۰ میلیون تومان کاهش یافته و به ۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین، قیمت دیگنیتی صفر مدل پرستیژ ۱۴۰۳ به ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان افت کرده است. در مقابل، قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۲ نیز ارزان شده و به ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.

اعلامات شورای رقابت نشان می‌دهد که قیمت دیگنیتی در کارخانه نیز تغییر کرده است، به طوری که قیمت دیگنیتی پرایم صفر در کارخانه ۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون تومان و قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۳ نیز در کارخانه ۱ میلیارد و ۷۰۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌باشد.

در نهایت، در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع دیگنیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده نمایید.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰۰ میلیونی در یک هفته اخیر ۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۲ نیز ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به ۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان رسید.

قیمت دیگنیتی صفر مدل پرستیژ ۱۴۰۳ به ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسید که افت ۷۰ میلیونی داشته است.

قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان شد که ۵۰ میلیون تومان نسبت به هفته گذشته ارزان شده است.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر در کارخانه ۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون هزار تومان است. بر اساس اعلام شورای رقابت قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۳ صفر نیز در کارخانه ۱ میلیارد و ۷۰۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع دیگنیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!