تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

“ر

ساعات سعد و نحس معمولا به زمان‌های خاص در یک روز یا هفته اطلاق می‌شود که اسطوره‌ها یا باورهای محلی بر اساس آنها تداوم یافته‌اند. در تاریخ ایران، برخی اعتقاد دارند که روزهای خاصی وجود دارد که شما باید از انجام کارهای مهم و حساس در آن‌ها بپرهیزید. ساعات سعد و نحس به تعدادی از این روزها نسبت داده شده است که طبق باورهای مردم به دلایلی از سعد (خیر و برکت) یا نحس (بدبختی و موانع) شناخته می‌شوند.

در مجله تک فانامروز، تحقیقات و مقالات مختلفی در مورد این مفاهیم علمی و فرهنگی ارائه می‌شود. این مقالات می‌تواند به مخاطبان کمک کند تا بیشتر با باورها و سنت‌های مردمان ایران آشنا شوند و یا به آنها کمک کند تا در روزهایی که به عنوان ساعات سعد و نحس شناخته می‌شوند، نکاتی مهم را رعایت کنند. این مقالات می‌توانند به افزایش دانش مردم در این زمینه کمک کنند و درک بهتری از این باورها و اعتقادات فرهنگی فراهم کنند.

ساعات سعد و نحس امروز

روز هفتهروز / شباز ساعتتا ساعتساعت فلکیسعد / نحسدوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۰۵:۰۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۰۶:۱۱:۰۰قمر تابع (براساس موقعیت)دوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۰۶:۱۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۰۷:۲۱:۰۰زحل نحس اکبردوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۰۷:۲۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۰۸:۳۱:۰۰مشتری سعد اکبردوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۰۸:۳۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۰۹:۴۱:۰۰مریخ نحس اصغردوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۰۹:۴۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۰:۵۱:۰۰شمس سعددوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۰:۵۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۲:۰۱:۰۰زهره سعد اصغردوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۲:۰۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۳:۱۱:۰۰عطارد ممتزج (هم سعد و هم نحس)دوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۳:۱۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۴:۲۱:۰۰قمر تابع (براساس موقعیت)دوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۴:۲۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۵:۳۱:۰۰زحل نحس اکبردوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۵:۳۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۶:۴۱:۰۰مشتری سعد اکبردوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۶:۴۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۷:۵۱:۰۰مریخ نحس اصغردوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۷:۵۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۹:۰۱:۰۰شمس سعددوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۹:۰۱:۰۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۹:۵۰:۵۵زهره سعد اصغردوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۹:۵۰:۵۵۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۲۰:۴۰:۵۰عطارد ممتزج (هم سعد و هم نحس)دوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۲۰:۴۰:۵۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۲۱:۳۰:۴۵قمر تابع (براساس موقعیت)دوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۲۱:۳۰:۴۵۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۲۲:۲۰:۴۰زحل نحس اکبردوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۲۲:۲۰:۴۰۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۲۳:۱۰:۳۵مشتری سعد اکبردوشنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۲۳:۱۰:۳۵۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۰:۰۰:۳۰مریخ نحس اصغرسه شنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۰:۰۰:۳۰۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۰:۵۰:۲۵شمس سعدسه شنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۰:۵۰:۲۵۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۱:۴۰:۲۰زهره سعد اصغرسه شنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۱:۴۰:۲۰۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۲:۳۰:۱۵عطارد ممتزج (هم سعد و هم نحس)سه شنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۲:۳۰:۱۵۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۳:۲۰:۱۰قمر تابع (براساس موقعیت)سه شنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۳:۲۰:۱۰۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۴:۱۰:۰۵زحل نحس اکبرسه شنبه?۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۴:۱۰:۰۵۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۵:۰۰:۰۰مشتری سعد اکبر

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!