تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

سحر و جادو تهیه ساندویچ توت‌ فرنگی و پنیر خامه‌ای: لذتی شگفت‌انگیز

ساندویچ توت‌فرنگی و پنیر خامه‌ای یکی از ساندویچ‌های خوشمزه و پرطرفدار است که در کافه‌ها و رستوران‌ها معمولاً قرار داده می‌شود. این ساندویچ با ظاهری جذاب و فلفلی به همراه عناصر شیرین و خامه‌ای، طعم و مزه‌ای منحصر به فرد دارد. اگر از صبحانه يا عصرانه‌های معمولی خسته شده‌اید، توصیه می‌شود این ساندویچ را امتحان کنید.

تهیه این ساندویچ بسیار ساده است و مواد اولیه شامل توت‌فرنگی، نان تست، پنیر خامه‌ای، عسل، زست لیمو و کره هستند. ابتدا نان تست را سرخ کرده و پنیر خامه‌ای، عسل و زست لیمو را ترکیب کرده، سپس توت‌فرنگی‌ها را آماده کرده و ساندویچ را پیچیده و آماده سرو می‌کنید.

توصیه می‌شود قبل از سرو، ساندویچ‌ها را چند دقیقه قبل آن تهیه کنید تا آب توت‌فرنگی آنها را نرم‌تر نکند. همچنین می‌توانید برای تنوع و ظاهر جذاب‌تر از نان کرواسان استفاده کنید. این ساندویچ مناسب برای صبحانه یا عصرانه است و می‌تواند یک گزینه شیرین و خوشمزه برای وعده غذایی شما باشد.

ساندویچ توت‌ فرنگی و پنیر خامه‌ای یکی از خوشمزه‌ترین ساندویچ‌هایی است که در کافه‌ها سرو می‌شود و علاوه بر ظاهر جذاب و زیبایش طعم و مزه بسیار متفاوتی دارد. اگر از صبحانه یا عصرانه‌های تکراری و ساده خسته شده‌اید پیشنهاد ما به شما این ساندویچ بسیار سبک و لذیذ است.

ساندویچ توت‌ فرنگی و پنیر خامه‌ای را با انواع نان‌ها و طعم‌های مختلف پنیر می‌توانید تهیه کنید. ما امروز در این بخش از تک فانبلاگ یکی از ساده‌ترین و خوشمزه‌ترین روش‌های تهیه ساندویچ توت‌ فرنگی و پنیر خامه‌ای را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

مواد لازم جهت تهیه ساندویچ توت‌ فرنگی و پنیر خامه‌ای

برای تهیه ساندویچ توت‌ فرنگی و پنیر خامه‌ای به مواد اولیه زیر نیاز دارید:

توت فرنگی۶-۷ عددنان تست۴ عددپنیر خامه‌ای۱۰۰-۱۵۰ گرمعسلبه مقدار دلخواهزست لیمو½ قاشق چای خوریکره۲۰ گرم

مراحل تهیه ساندویچ توت‌ فرنگی و پنیر خامه‌ای

مدت زمان آماده سازی مواد اولیه و تهیه این ساندویچ ۱۰-۱۵ دقیقه است.مقدار مواد اعلام شده در این آموزش مناسب برای ۲-۳ نفر است که شما به راحتی با جمع و ضرب ساده‌ای می‌توانید مقدار مواد را افزایش دهید و در حجم‌های بیشتری این ساندویچ جذاب را تهیه کنید.درجه سختی تهیه این ساندویچ در دسته بندی آسان قرار دارد.

مرحله اول: آماده سازی نان تست

کره را در تابه مناسبی بریزید. تابه را روی حرارت گذارید و منتظر بمانید تا کره ذوب شود.

هر طرف از نان‌های تست را چند دقیقه‌ای درون تابه قرار دهید تا طلایی و برشته شوند. انجام این مرحله کاملاً سلیقه‌ای و قابل حذف است.

شما می‌توانید برای تست کردن نان از دستگاه توستر یا ساندویچ ساز کمک بگیرید.

مرحله دوم: ترکیب پنیر، عسل و زست لیمو

لیمو عطر بسیار خوبی به ساندویچ شما می‌دهد. در این مرحله پنیر خامه‌ای را درون کاسه مناسبی بریزید.

عسل و زست لیمو را به آن اضافه کنید و به خوبی به هم بزنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند.

توجه داشته باشید که میزان افزودن عسل بستگی به شیرینی توت‌ فرنگی‌های شما دارد.

اگر میوه‌ها به قدر کافی شیرین و رسیده هستند می‌توانید عسل را حذف کنید.

مرحله سوم: آماده سازی توت‌ فرنگی

توت‌ فرنگی‌ها را بشویید و درون آبکش گذارید تا آب اضافی‌شان گرفته شود.

حال با کمک چاقو تیزی توت‌ فرنگی‌ها را برش بزنید. توجه داشته باشید که بهتر است میوه‌ها را نازک برش زنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه ساندویچ گودا برشته شده

مرحله چهارم: پیچیدن ساندویچ

از ترکیب پنیری که تهیه کردید با کمک قاشق روی یک سمت نان‌ها بکشید. این کار را با دقت انجام دهید و تمام سطح نان را با مواد پنیری کاور کنید.

حال اسلایس‌های نازک توت‌فرنگی را یکی یکی در کنار هم روی پنیر بچینید. برای هر ساندویچ باید دو نان تست را روی هم برگردانید.

به همین راحتی و با طی کردن ۴ مرحله بسیار ساده و پیش پا افتاده ساندویچ‌های بسیار جذاب و خوشمزه شما آماده سرو و نوش جان کردن است.

نکات و فوت و فن‌های تهیه ساندویچ توت فرنگی با پنیر خامه‌ای

در تهیه ساندویچ توت‌فرنگی با پنیر خامه‌ای به ۴ نکته مهم زیر توجه کنید:

بهتر است چند دقیقه قبل از سرو ساندویچ ها را تهیه کنید زیرا در گذشت زمان آب توت‌فرنگی از میوه خارج شده و موجب نرم شدن ساندویچ شما می‌شود.شما در تهیه این ساندویچ از انواع مغزهای مورد علاقه تان مانند گردو، بادام، کنجد، پودر نارگیل و پسته می توانید استفاده کنید.برای جذاب تر شدن ساندویچ می‌توانید به جای نان تست از کروسان های ساده استفاده کنید. بدین صورت که نان کروسان را به دو قسمت برش زنید و از مواد فوق در نان گذارید.برای خوش طعم تر شدن و راحت تر کاور کردن نان بهتر است از پنیرهای خامه‌ای و نرم استفاده کنید.

امیدواریم که آموزش فوق مورد توجه شما علاقه‌مندان به دنیایی جذاب و رنگارنگ آشپزی قرار گرفته باشد و شما نیز همانند روش بالا این ساندویچ‌های بسیار جذاب و خوشمزه را تهیه و در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه ساندویچ مونت کریستو فرانسوی 

اگر شما نیز در تهیه این ساندویچ‌های جذاب از مواد خوراکی استفاده می‌کنید که طعم بهتری به آن می‌بخشد خوشحال می‌شویم که تجربیاتتان را در بخش نظرات این مطلب از مجله آشپزی تک فانبا ما و سایر دوستان علاقه‌مند به اشتراک گذارید.

من سمانه هستم، از بچگیم عاشق این بودم که توی تلویزیون آشپزی رو آموزش بدم.
هر روز پیش‌بند آشپزخونه مادرم رو میبستم و ساعت‌ها جلوی دوربین تخیلی ذهنم، آموزش آشپزی میدادم!
بزرگ‌تر که شدم به صورت تخصصی‌تر رویاهامو دنبال کردم و هر روز براشون بیشتر تلاش کردم تا  فهمیدم علاقه زیادی به دنیای شیرینی‌ها و شیرین کردن کام آدم‌ها دارم.
حالا خیلی  خوشحالم که این فرصت رو دارم تا با  تلفیق آشپزی کردن، نوشتن و عکاسی که الان  بخش بزرگی از دنیای من شده بتونم این حس خوب رو با شما به اشتراک بزارم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!