تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

فرصت طلایی! زمان عرضه خودروهای وارداتی تمدید شد تا ۲۹ اردیبهشت

در این گزارش اعلام شده است که دور جدیدی از عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز شده است. این دور جدید از عرضه خودروهای وارداتی از روز دوشنبه هفته جاری شروع شد و بر اساس برنامه ابتدایی باید تا پایان روز چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت ادامه می‌یافت، اما اطلاعیه جدیدی اعلام شده که تمدید شدن این مهلت تا روز شنبه، ۲۹ اردیبهشت در نظر گرفته شده است.

در این دوره از عرضه، حدود ۶ هزار خودرو وارداتی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است و آن‌ها می‌توانند تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه هفته آینده انتخاب خودرو مورد نظر خود را از بین ۱۴ خودرو موجود در سامانه وارداتی انجام دهند.

همچنین بر اساس اطلاعیه اعلام شده، فقط کسانی که در مرحله اول در اسفند ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده بود، می‌توانند در این دوره اقدام به انتخاب خودروها کنند. ثبت‌نام جدیدی در این مرحله امکان‌پذیر نیست و فقط افرادی که در مرحله قبلی ثبت‌نام کرده و حساب خود را بلوکه کرده‌اند، مجاز به انتخاب خودرو می‌باشند.

مهدی ضیغمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دور جدید عرضه خودرو‌های وارداتی که از روز دوشنبه هفته جاری ۲۴ اردیبهشت در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی آغاز شد و قرار بود تا پایان وقت امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ادامه یابد، تمدید شد.

به گزارش فارس، معاون وزیر صمت افزود: متقاضیان این خودرو‌ها تا ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه روز شنبه هفته آینده ۲۹ اردیبهشت فرصت دارند تا نسبت به انتخاب خودرو مورد نظرشان از بین ۱۴ خودروی عرضه شده در سامانه مذکور اقدام کنند.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت اظهار داشت: در این دوره از عرضه ۶ هزار خودرو وارداتی به متقاضیان عرضه شد.

وی بیان داشت: اطلاعیه این خبر نیز تا ساعاتی دیگر در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی بار گذاری می‌شود.

براساس اطلاعیه سامانه خودرو‌های وارداتی آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند، جهت انتخاب خودرو‌ها اقدام کنند.

لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده‌اند است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!