تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

درخشش بی نظیر با اسپری شیشه مات کن! از باتومی این محصول برای چه کارهایی است؟ • مجله تصویر زندگی

اسپری شیشه مات کن یک نوع محصول نگهدارنده است که بعد از اسپری کردن روی شیشه، سطح شیشه را مات و غیر شفاف می‌کند. این اسپری برای محافظت از حریم خصوصی، جلوگیری از افکار ناخواسته، ایجاد جلوه‌ی زیبا و حفظ سلامت شیشه استفاده می‌شود.

معمولاً این اسپری در سرویس بهداشتی، اتاق‌های حمام، درب و پنجره‌ها، میزهای شیشه‌ای، عکس‌ها و حتی بطری‌های شیشه‌ای استفاده می‌شود. همچنین می‌توان با این محصول طرح‌ها و الگوهای مختلفی بر روی شیشه طراحی کرد.

از دیگر کاربردهای اسپری شیشه مات کن می‌توان به مخفی کردن اشیای قدیمی و یا زشت روی شیشه اشاره کرد. به طور کلی، این محصول به دلیل قابلیت‌های مختلفش می‌تواند در داخل خانه، اداره، فروشگاه‌ها و حتی در رستوران‌ها استفاده شود.

اسپری شیشه مات کن، یک راه‌حل ساده برای مات‌کردن آینه و شیشه است! شاید بخواهید از این اسپری برای تزئین آشپزخانۀ خود استفاده کنید یا روی شیشۀ حمام، گلخانه و اتاق خواب، اسپری شیشه مات کن بزنید، در هر صورت، نتیجه شما را شگفت‌زده می‌کند! با ما همراه باشید تا بیشتر دربارۀ این محصول کاربردی بدانید!

اسپری شیشه مات کن چیست؟

یکی از محصولات کاربردی برای ایجاد پوششی نیمه‌شفاف روی آینه یا شیشه، اسپری شیشه مات کن است. اسپری شیشه مات کن اغلب برای حفظ حریم شخصی یا تزئین، استفاده می‌شود. اگر هنگام اسپری‌کردن از شابلون هم کمک بگیرید، نتیجه عالی‌تر هم می‌شود!

شابلون‌ها با طرح‌های مختلف می‌تواند شیشۀ موردنظرتان را زیباتر کند. اسپری شیشه مات کن در حقیقت جایگزینی عالی برای برچسب شیشه مات کن است.

کاربرد اسپری شیشه پاک کن

شما می‌توانید برای مات‌کردن سطوح شیشه‌ای و پلاستیکی براق از اسپری شیشه مات کن استفاده کنید. همچنین، طرح و نقش دلخواه خود را با کمک شابلون و این اسپری روی شیشه بزنید! کاربرد هنری، خانگی و صنعتی اسپری شیشه مات کن باعث شده جایگزینی مناسب برای استیکر، پوستر و انواع برچسب مات کنندۀ شیشه باشد.

طرز استفاده از اسپری شیشه مات کن

فقط کافی است با یک پارچۀ مرطوب، شیشه یا سطح موردنظرتان را پاک کنید. البته برای خشک‌کردن هم می‌توانید از روزنامۀ قدیمی کمک بگیرید! سپس اسپری شیشه مات کن را روی آن اسپری کنید! آیا این ساده‌ترین روشی نیست که تابه‌حال به گوشتان رسیده؟ استفاده از شابلون هم کارتان را بسیار ساده‌تر می‌کند!

البته می‌توانید برای استفادۀ راحت از اسپری شیشه پاک کن، راهنمای زیر را هم دنبال کنید:

ابتدا سطح آینه یا شیشه را به‌خوبی تمیز کنید.می‌توانید از شابلون استفاده کنید و فقط به بخش‌هایی از شیشه، اسپری شیشه مات کن بزنید.پیش از استفاده، ابتدا قوطی اسپری شیشه مات کن را به‌خوبی تکان دهید.اسپری را از فاصلۀ ۲۵ سانتی‌متری و با زاویۀ ۴۵ تا ۶۰ درجه روی آینه یا شیشۀ موردنظر اسپری کنید.در پایان کار، اسپری را به‌صورت وارونه ۲ ثانیه اسپری کنید تا نازل آن تخلیه شود و اسپری خشک نشود!هنگام استفاده از اسپری شیشه مات کن یا هرنوع اسپری، بهتر است ماسک بزنید و فضا تهویۀ مناسب داشته باشد.

نکته: اگر این سؤال در ذهن شما هم آمده که حلال اسپری شیشه مات کن چیست یا چگونه اسپری شیشه مات کن را پاک کنیم، باید بگوییم حلال این اسپری، تینر و استون است.

سخن آخر؛ حس امنیت با اسپری شیشه مات کن!

آیا می‌خواهید امنیت خانۀ خود را بیشتر کنید؟ یا به دنبال چیزی شیک و مدرن هستید که زیبایی فضای خانه را تقویت کند؟ پیشنهاد می‌کنیم از اسپری شیشه مات کن استفاده کنید. استفاده از اسپری شیشه مات کن بسیار ساده است! برای این کار فقط باید شیشه یا سطح مورد نظرتان را پاک کنید.

سپس با اسپری شیشه مات کن روی سطح را اسپری بزنید! اگر هم می‌خواهید روی شیشه طرح‌های زیبا داشته باشید، فقط به یک شابلون از طرح موردنظرتان نیاز دارید. بعد از آن، کار ساده است! روی طرح شابلون باید از اسپری شیشه مات کن بزنید و از نتیجه لذت ببرید!

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!