تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آیا تمایل دارید به خرید ارزان‌ترین یخچال ساید بای ساید؟

یخچال ساید بای ساید یک نوع یخچال است که دارای دو بخش یخچال و فریزر می‌باشد که درهای آن‌ها پهلو به پهلو قرار دارد. این یخچال‌ها دارای آبسردکن و مخزن یخ‌ساز در بخش فریزر خود می‌باشند و دارای فضای داخلی با سیستم طبقه‌بندی و کشوهایی برای سهولت در قرار دادن مواد غذایی هستند. اکثر یخچال‌های ساید بای ساید بدون برفک هستند که تمیز کردن آن‌ها بسیار راحت است.

برند ایکس ویژن یکی از ارزان‌ترین یخچال‌های ساید بای ساید در بازار ایران می‌باشد که با جزئیات متنوع، محبوبیت خود را جلب کرده است. یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن 30 فوت مدل TS666-A ا side by side xvision 30 foot model TS666-ASD دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله مبرد R-600a، مخزن آب، تکنولوژی برفک‌زدایی، و کمپرسور اینورتر هوشمند است.

این یخچال متعلق به گرید انرژی +A است و دارای ظرفیت مناسبی برای نگهداری مواد غذایی از جمله 4 طبقه و 2 کشو می‌باشد. با ابعادی مناسب و وزن 90 کیلوگرم، این یخچال مناسب برای استفاده در آشپزخانه است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم ضدباکتری در فضای داخلی اشاره کرد که کارایی یخچال را بهبود می‌بخشد. بهبود مواد غذایی و نگهداری بهتر از این یخچال را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در خانه تبدیل کرده است.

تک فان- ترجمه یخچال ساید بای ساید (side by side) در زبان فارسی یخچال پهلو به پهلو است. این یخچال‌ها از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل می‌شوید که درهایشان جفت یکدیگر است. عموما این یخچال‌ها دارای آبسردکن و مخزن یخ‌ساز در بخش فریزر خود هستند. فضای داخلی آن‌ها نیز طبقه‌بندی شده و کشو دار هستند تا بتوانیم به راحتی مواد غذایی خود را داخل آن بچینیم. نکته این است که اکثر این یخچال‌ها بدون برفک بوده و تمیز کردن آن بسیار راحت است. حال بسته به برند یخچال ساید بای ساید، قیمت آن و جزئیات آن متفاوت خواهد بود که تک فان در این مطلب سعی دارد ارزان‌ترین نوع یخچال ساید بای ساید را به شما معرفی کند.

پیشنهاد ما: یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن 30 فوت مدل TS666-A ا side by side xvision 30 foot model TS666-ASD (قیمت: 28000000 تومان)

به گزارش تک فان، ارزان‌ترین یخچال ساید بای ساید در بازار ایران مربوط به برند ایکس ویژن است که برندی ایرانی است، اما نظر کابران را به خود جلب کرده است. این برند یخچال‌های ساید بای ساید خود را از نظر جزئیات به شکل‌های متفاوتی ساخته که ارزان‌ترین نوع آن ساید بای ساید ایکس ویژن 30 فوت مدل TS666-A ا side by side xvision 30 foot model TS666-ASD است. این یخچال، مبرد R-600a دارد (مبرد سیستم تهویه مطبوع است). دارای مخزن آب است، سیستم برفک‌زادیی دارد و کمپرسور آن اینورتر هوشمند است.

چرا یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن 30 فوت مدل TS666-A ا side by side xvision 30 foot model TS666-ASD بهترین انتخاب است؟

اگر به دنبال ارزان‌ترین یخچال ساید بای ساید باشیم یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن 30 فوت مدل TS666-A ا side by side xvision 30 foot model TS666-ASD قیمت بسیار مناسبی دارد. این یخچال گرید انرژی +A داشته، علاوه بر آب، یخ ساز هم هست، 4 طبقه و 2 کشو دارد، درب‌ها به سمت چپ باز می‌شوند، گنجایش فریزر آن 207 لیتر است و گنجایش یخچال 390 لیتر. این نشان دهنده جا دار بودن این یخچال است. وزن کلی این یخچال ساید بای ساید 95 کیلو گرم است و با 73.5 سانتی متر عمق و 176.8 سانتی متر ارتفاع و 92 سانتی متر پهنا، جای نسبتا کمی در آشپزخانه اشغال می‌کند. از همه مهمتر در فضای داخلی آن از سیستم ضدباکتری استفاده شده است، که کارایی آن را بیشتر می‌کند. از این رو است که این یخچال را با توجه به قیمتش ارزان‌ترین و بهترین یخچال ساید بای ساید معرفی کردیم.

اگر یخچال ساید بای ساید فوق را نپسندیدید به گزینه‌های زیر نگاهی بیاندازید:

مدلقیمت (تومان)رنگنوع مبردآبسردکن و یخساز مکانیزم برفک زداییتی سی ال مدل S660 ا TCL S660-AGD/AWD/ASD/AMD Side By Side Refrigerator29 میلیون و 900 هزار سفیدR-600aداردداردجی پلاس مدل GSS-M7525 ا GPLUS SIDE BY SIDE REFRIGERATOR GSS-M7525S31 میلیون ‌استیل و سفیدR600aفقط آبسردکن دارددارداستیلون مدل INVERNO39میلیون بژR134aفقط آبسردکن دارددارد

طناز السادات حسینی فر

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!