تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

پایین‌ترین قیمت دیگنیتی امروز در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل ۱۴۰۳ در بازار ایران به دلیل نوسانات شدهای اقتصادی، اخیرا تحولات قیمتی برجسته‌تری را تجربه کرده است. این دیگنیتی پرایم ابتدا با یک کاهش قیمت ۱۰ میلیون تومانی مواجه شد، اما در هفته‌ای که گذشت قیمت آن تا ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت و به ۱ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان رسید. در عوض، دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۲ قیمت ثابت خود را حفظ کرده و هنوز در حدود ۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان مانده است. این تحولات قیمتی نیز بر دیگنیتی‌های مدل پرستیژ نیز تأثیر گذاشته است، به طوری که قیمت دیگنیتی صفر مدل پرستیژ ۱۴۰۳ به ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان ارتقا یافته و دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۲ نیز به ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان گرانتر شده است. این تحولات می‌تواند تحت‌الشعاع تحولات اقتصادی کلان‌ها نیز باشد و نشان از تأثیر قیمت‌های جهانی بر داخلی‌ها است.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل ۱۴۰۳ روز گذشته ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت، اما در یک هفته اخیر ۲۰ میلیون افزایش قیمت داشته و به ۱ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۲ دریک هفته اخیر تغییر قیمت نداشته و ۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان مانده است.

قیمت دیگنیتی صفر مدل پرستیژ ۱۴۰۳ به ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان رسید که رشد ۶۰ میلیونی داشته است.

قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان شد که ۵۰ میلیون تومان نسبت به هفته گذشته گران شده است.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر در کارخانه ۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون هزار تومان است. بر اساس اعلام شورای رقابت قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۳ صفر نیز در کارخانه ۱ میلیارد و ۷۰۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

شما در جدول زیر  می‌توانید قیمت دیگنیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!