تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

وزیر راه با اعلایی خبر خوبی درباره توسعه مسکن کشور منتشر کرد

در جلسه‌ی شورای مسکن وزارت راه که به منظور پروژه‌های نهضت ملی مسکن برگزار شد، مهرداد بذرپاش دستور به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا داد. او در این نشست اعلام کرد که بورس کالا مکلف است این مصالح را با نرخ‌های حمایتی و مناسب‌تر برای تأمین مسکن حمایتی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب قرار دهد. این تصمیم به منظور اجرای مصوبه هیئت وزیران برای تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و ساز‌های مسکن حمایتی با نرخ مناسب اتخاذ شده است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز مکلف به خرید این مواد از طریق بورس کالا می‌باشد. این تدابیر به منظور تضمین تأمین مواد اولیه برای پروژه‌های ساخت و ساز مسکن به صورت حمایتی و منطبق با سیاست‌ها و ضوابط تعیین شده اتخاذ شده است.

مهرداد بذرپاش در جلسه شورای مسکن وزارت راه که به منظور پروژه‌های نهضت ملی مسکن برگزار شد دستور به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا داد.

به گزارش مهر، وی شب گذشته در نشست شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به مصوبه هیئت وزیران برای تضمین تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و ساز‌های مسکن حمایتی با نرخ مناسب، اظهار کرد: بر این اساس بورس کالا مکلف شد این مصالح را با نرخ‌های حمایتی و مناسب‌تر برای تأمین مسکن حمایتی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب قرار دهد.

وی تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مکلف به خرید فولاد و سیمان از طریق بورس کالا است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!