تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آیا قیمت های پرشیا رهن و اجاره در منطقه فلاح تهران ارزان است؟

منطقه فلاح یکی از مناطق محبوب برای اجاره و خرید خانه در تهران است و در این متن به توضیح قیمت‌های رهن و اجاره خانه‌ها در این منطقه پرداخته شده است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان می‌توانید یک آپارتمان ۸۵ متری با دو اتاق خواب را اجاره کنید یا با ۴۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک واحد ۵۵ متری را رهن کنید. اما اگر به دنبال خرید خانه هستید، با مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۶۰ متری را خریداری کنید.

جدول آورده شده نیز اطلاعات دقیق‌تری ارائه می‌دهد در خصوص ودیعه و مبلغ اجاره ماهیانه خانه‌ها با متراژ و سن مختلف. این اطلاعات می‌تواند به افرادی که به دنبال خرید یا اجاره خانه در منطقه فلاح هستند کمک کند تا با توجه به بودجه خود، خانه‌ای مناسب برای زندگی خود پیدا کنند. این گزارش می‌تواند به افرادی که تصمیم به اجاره یا خرید خانه در این منطقه دارند، کمک کند تا یک تصمیم بهتر و منطقی‌تر بگیرند.

اگر قصد اجاره خانه در محله فلاح را دارید، این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر ۵۰۰ میلیون تومان پول پیش دارید می‌توانید آپارتمانی ۸۵ متری، ساخت سال ۱۳۹۹ با دو اتاق خواب در محله فلاح را اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد پنج میلیون تومان است.

اگر به دنبال رهن کامل آپارتمان هستید، با ۴۵۰ میلیون تومان ودیعه می‌توانید یک واحد ۵۵ متری با سن بنای هشت سال را رهن کنید.

برای اجاره واحد دیگری با زیربنای ۴۰ متر و ساخت سال ۱۳۹۲ به ۱۳۰ میلیون تومان پول پیش نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

با بودجه‌ای حدود ۵۵۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی با متراژ ۶۰ متر که ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد را رهن کامل کنید.

آپارتمانی با متراژ ۱۲۵ متر در فلاح در حالی که ۱۳ سال از ساخت آن می‌گذرد با ودیعه ۸۵۰ میلیون تومانی رهن داده می‌شود.

برای اجاره یک آپارتمان ۸ ساله با متراژ ۷۳ متر نیاز به ۲۱۰ میلیون تومان پول پیش و پرداخت ماهیانه هشت میلیون تومان دارید.

آپارتمان دیگری با متراژ ۵۰ متر و سنی بیش از ۲۸ سال با ودیعه ۱۴۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

اگر به دنبال رهن کامل واحدی کم متراژ هستید، با ۴۵۰ میلیون تومان می‌توانید آپارتمانی ۵۵ متری با سن هشت سال را رهن کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره خانه در منطقه فلاح تهران را مشاهده کنید: 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!