تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

سحر طعم‌های ماستی، بندری و تندوری در جوجه مزه دل انگیز

در این مقاله به تنوع بخشیدن به مزه جوجه کباب زعفرانی پرداخته شده است. این مقاله شامل چند روش جدید و خوشمزه برای اضافه کردن طعم به جوجه کباب می‌باشد. برای شروع آموزش مزه دار کردن جوجه کباب زعفرانی به طعم جدید و ارایه برخی از دستورهای طبخ جدید برای تنوع رژیم غذایی خود پرداخته شده است.

دستور آماده کردن جوجه کباب بندری، جوجه ماستی لاری و جوجه تندوری ارائه شده است. مواد مورد نیاز و دستور تهیه هر یک از این روش ها توضیح داده شده و بیان شده است. همچنین با توجه به تنوع مواد لازم برای هر یک از دستورها، اطلاعاتی در مورد کمیت هر یک از مواد و نحوه تهیه و اضافه کردن آن‌ها به فیله یا مرغ تکه شده ارایه شده است.

با انتخاب یکی از روش‌های آموزش داده شده و امتحان کردن آن، می‌توانید به راحتی مزه جوجه کباب زعفرانی را با طعمی متفاوت و جذاب تهیه کنید. این روش‌ها به شما امکان می‌دهند تا از یک غذای سنتی محبوب مانند جوجه کباب به شیوه‌های مختلف لذت ببرید و به تناوب در هنگام طبخ غذا مورد استفاده قرار دهید.

نمناک نوشت: اگر از طعم تکراری و همیشگی جوجه کباب زعفرانی خسته شده اید در این مطلب چند روش جدید و بسیار خوشمزه برای مزه دار کردن جوجه کباب برایتان آماده کرده ایم.

آموزش مزه دار کردن جوجه به طعم جدید

اگر مایلید جوجه کباب زعفرانی همیشگی خود را این بار با طعمی متفاوت آماده کنید، پیشنهاد می کنیم حتما یکی از دستورهای آموزش داده شده در این بخش را امتحان کنید. مواد لازم برای 1 کیلو فیله مناسب است و با بیشتر شدن میزان مرغ، بایستی مواد سس جوجه شما به طبع بیشتر شود.

آموزش مزه دار کردن جوجه بندری

مواد لازممقدارپیاز درشت1 عددگوجه1 عددسیر2 حبهجعفریمقداریرب1 قاشق غذاخوریادویه ها کاریا قاشق چایخوریفلفل قرمز تند 1/2 قاشق چایخوریپودر تخم گشنیزا قاشق چایخوریزنجبیل1 قاشق چایخوریپاپریکا2 قاشق غذاخورینمک1/5 قاشق غذاخوری

دستور

تمامی مواد را به فیله یا مرغ تکه شده اضافه کرده و داخل یخچال قرار دهید تا مزه دار شوند.

روش مزه دار کردن جوجه ماستی لاری

مواد لازممقدارماست4 قاشق غذاخوریسیر3 حبهپیاز1 عددآبلیموکمیزعفرانبه میزان لازمفلفل سیاهبه میزان لازمنمککمیپودر تخم گشنیز1 قاشق چایخوریپاپریکا1/5 قاشق چایخوری

دستور

تمامی مواد را به فیله یا مرغ تکه شده اضافه کرده و داخل یخچال قرار دهید تا مزه دار شوند.

طرز مزه دار کردن جوجه تندوری

مواد لازممقدارسیر له شده4 حبهآبلیمومقداریفلفل دلمه ایی سبز خرد شده نصف یک عددروغن مایعا قاشق غذاخوریفلفل قرمز تند1/2 قاشق چایخورینمک 1 قاشق چایخوریفلفل سیاه 1 قاشق چایخوریزنجبیل 1 قاشق چایخوریپاپریکا1 قاشق چایخوریپودر تخم گشنیز ا قاشق چایخوری

دستور

تمامی مواد را به فیله یا مرغ تکه شده اضافه کرده و داخل یخچال قرار دهید تا مزه ها بخوبی به خورد مرغ ها بروند.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!