تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

رمزگشایی از رمز و راز سگ کابوس و جایزه دوج کوین منور

کابوسو، سگی از نژاد شیبا اینویی، که از سرطان خون و مشکلات کبد رنج می‌برد، در نهایت با مرگی آرام از دنیای واقعی خداحافظی کرد. او به عنوان یک شخصیت مشهور در فضای مجازی شناخته شد و تصویری با چهره‌ای بامزه و خاص دارد که ابتدا به عنوان یک میم طنزآمیز شناخته شد و به مرور به یکی از رمزارزهای با ارزش جهان تبدیل شد.

این میم به اندازه‌ی کافی محبوب شد که در سال 2013، ارز دیجیتال دوج کوین (Dogecoin) به نام او برایش ایجاد شد. ابتدا این ارز به عنوان یک شوخی اینترنتی آغاز شد، اما به سرعت تبدیل به یکی از ارزهای دیجیتال محبوب و پر‌طرفدار شد.

با وجود بیماری‌های خطرناکی که او را مورد آزمایش قرار داد، کابوسو تا پایان عمرش با شجاعت و حمایت دوستان و طرفدارانش روزه‌هایش را گذراند و در نهایت به خوابی بی‌انتها پیوست. او همیشه یادآوری خواهد شد و به عنوان یکی از شخصیت‌های مورد علاقه‌ی مردم دنیا از خود نشان خواهد داد.

تجارت نیوز نوشت: کابوسو که از سرطان خون و مشکل کبد رنج می‌برد در نهایت با مرگی آرام از دنیای واقعی خداحافظی کرد. 

کابوسو، سگی از نژاد شیبا اینویی که چهره او از یک میم ساده در فضای مجازی به یکی از رمزارزهای با ارزش جهان راه یافت، در سن ۱۸ سالگی درگذشت.

کابوسو در اینترنت به عنوان دوج (Doge) شناخته می‌شود و تصویری از او با یک نگاه خاص و حالت چهره بامزه، در سال ۲۰۱۰ به صورت گسترده پخش شد. به مرور با افزودن نوشته‌های طنزآمیز در اطراف تصویر، کابوسو به یک میم محبوب تبدیل شد.

محبوبیت این میم حتی به ایجاد یک ارز دیجیتال به نام دوج کوین (Dogecoin) در سال ۲۰۱۳ منجر شد که ابتدا به عنوان یک شوخی اینترنتی شروع شد اما به سرعت رشد کرد و به یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار تبدیل شد.

کابوسو که از سرطان خون و مشکل کبد رنج می‌برد در نهایت با مرگی آرام از دنیای واقعی خداحافظی کرد.

راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!