تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

رمز موفقیت در واردات خودروهای برقی: راهی برای بهره‌وری و سودآوری در بازرگانی

با ابلاغ محمد مخبر، سود بازرگانی واردات خودرو‌های برقی در سال جاری ۲۶ درصد تعیین شده است. این تصمیم در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از واردات بیش از حد خودرو‌های برقی به کشور اتخاذ شده است. بر اساس تصویبنامه هیات وزیران، تعرفه‌های وارداتی در بورس ارز بالا با توجه به ارزش خودروها تعیین می‌شود و این امر به منظور تشویق تولید داخلی و حمایت از صنعت خودروسازی کشور می‌باشد. بر اساس مصوبه هیأت وزیران، پرداخت سود بازرگانی بر روی خودرو‌های برقی با ارزش بالاتر از بیست هزار یورو درصد تعیین شده است. این اقدام قرار است باعث توسعه صنعت خودروسازی برقی در کشور شده و به توسعه و تحول در این بخش کمک کند.

با ابلاغ محمد مخبر، سود بازرگانی واردات خودرو‌های برقی در سال جاری ۲۶ درصد تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، تصویبنامه هیات وزیران درخصوص تعیین اصلاحات تعرفه‌ای (۳۷۲) ردیف شامل کاهش و افزایش سود بازرگانی، تفکیک، ایجاد، حذف و اصلاح شرح تعرفه و مندرجات ذیل یادداشت برخی از فصول کتاب مقررات صادرات و واردات از سوی محمد مخبر ابلاغ شد.

در مصوبه هیئت وزیران در خصوص اصلاح تعرفه واردات کالا‌ها که اول خردادماه از سوی مخبر به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده، سود بازرگانی خودرو‌های برقی با ارزش بالاتر از بیست هزار یورو تا سی هزار یورو ۱۱ درصد و بالاتر از سی هزار یورو، ۲۶ درصد تعیین شده است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!