تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جذب توجه: آخرین قیمت لاماری در بازار امروز! 6 خرداد 1403

قیمت خودروهای لامبورگینی ایونتادور ۱۴۰۳ در بازار خودرو ایران اعلام شد. این خودرو های شاسی بلند مونتاژی قیمت های گزارش شده را نشان می دهد.

لامبورگینی ایونتادور ۱۴۰۳ با قیمت ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان برای خریداران در دسترس است. این قیمت نسبت به هفته گذشته با کاهش ۳۰ میلیون تومانی همراه بوده است.

همچنین مدل ۱۴۰۲ لامبورگینی ایونتادور نیز قیمت ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان دارد که نسبت به هفته قبل ۲۰ میلیون تومان ارزانتر شده است.

در حال حاضر، قیمت لامبورگینی ایونتادور HEV ۱.۵ لیتر توربو مدل ۲۰۲۳ نیز در بازار ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان است که با کاهش ۲۰۰ میلیون تومانی همراه بوده است.

همچنین، قیمت ایونتادور ۱۴۰۲ صفر از کارخانه ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان و قیمت ایونتادور HEV ۱.۵ لیتر توربو در نمایندگی ۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت لاماری ایما ۱۴۰۳ در بازار خودرو ۲ میلیارد و ۲۰میلیون تومان شد. این شاسی بلند مونتاژی در یک هفته اخیر کاهش ۳۰ میلیونی داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین قیمت مدل ۱۴۰۲ لاماری ایما نیز در بازار ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان شد این مدل نیز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت لاماری ایما HEV ۱.۵ لیتر توربو مدل ۲۰۲۳ نیز در بازار ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان شد که کاهش ۲۰۰ میلیونی داشته است.

قیمت کارخانه‌ای لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ صفر ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان است.

همچنین قیمت ایما HEV ۱.۵ لیتر توربو در نمایندگی ۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع لاماری در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!